2.ci lige bile düşse ben genede sonuna kadar beşiktaşlıyım ❤️
Liverpool 8-0 Bjk ( çArşı )
· 46 Yanıt · 8.2K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
Zaten anlamanızı beklemiyoruz ve arkadşım madem futboldan çakmıyosun yorumda yapma pls 😉
R
RiodeJaneiro
⭐ 17y
millet boş boş konusuo biz hiç olmazsa sahamızda yendik fener sanırım kendi sahasında 5-2 yenilmisti
H
HeartLess*X
⭐ 19y
millet boş boş konusuo biz hiç olmazsa sahamızda yendik fener sanırım kendi sahasında 5-2 yenilmisti
Güzel hortlattın konuyu 😁
R
RiodeJaneiro
⭐ 17y
millet boş boş konusuo biz hiç olmazsa sahamızda yendik fener sanırım kendi sahasında 5-2 yenilmisti
Güzel hortlattın konuyu 😁
bianda oldu vallahi 😄
millet boş boş konusuo biz hiç olmazsa sahamızda yendik fener sanırım kendi sahasında 5-2 yenilmisti
Hacım ne yaptın sen ? Hemen hemen 1 sene önceki konu. 🤔
8-0 bizim şanımız yerine başka birşey yazsalardı mantıklı olurdu.Tamam devamında kim taraftarımız gördük falan demişsinde 8-0 senin nasıl şanın oluyor?9 yesek dahamı iyiydiye çıkar bunun sonucu gayet saçma bir şiirimsi yazı olmuş.Yazan resmen BJK'ye kötülük etmiş.
Ps:Acımadıki...Pühehehe^^
Zaaaaa 😁 😁 😁
H
HeartLess*X
⭐ 19y
8-0 bizim şanımız yerine başka birşey yazsalardı mantıklı olurdu.Tamam devamında kim taraftarımız gördük falan demişsinde 8-0 senin nasıl şanın oluyor?9 yesek dahamı iyiydiye çıkar bunun sonucu gayet saçma bir şiirimsi yazı olmuş.Yazan resmen BJK'ye kötülük etmiş.
Ps:Acımadıki...Pühehehe^^
Sonunu okuyunca koptum yahu 😁
Pandora açılmış 😆
R
RiodeJaneiro
⭐ 17y
8-0 bizim şanımız yerine başka birşey yazsalardı mantıklı olurdu.Tamam devamında kim taraftarımız gördük falan demişsinde 8-0 senin nasıl şanın oluyor?9 yesek dahamı iyiydiye çıkar bunun sonucu gayet saçma bir şiirimsi yazı olmuş.Yazan resmen BJK'ye kötülük etmiş.
Ps:Acımadıki...Pühehehe^^
Acımadıki...Pühehehe^^ 😆 😄 😄
Hayır yani 8-0 yenildikte fenerbostanında 0 çekiği zamanlar olmuştu bu tür durumlar her takımın başına gelebilir. Avrupada mücadele eden takımlarımıza her türlü desteği vermemiz gerekirken hala o maç üzerinden gereksiz komik espriler üretiliyo.
çok güzel
I
infusserabLe
⭐ 18y
çarşı 9'a karşı 8'e razı ^^
Püehehe. Komik Çocuk
En Azından Pendik Spora 6-0 Yenilmedi 😉
En Azından Pendik Spora 6-0 Yenilmedi ;)
😆
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
8-0 yenilmek bizim şanımız. 😆 gülmekten yerleydeyim.
Sanki diğer takımlar maçı 80-0 yeniliyorda siz 8-0 yenilince bunu şan olarak görüyorsunuz 😁
Sanki diğer takımlar maçı 80-0 yeniliyorda siz 8-0 yenilince bunu şan olarak görüyorsunuz 😁
owww 4. cümle çok anlamlı olmuş
8-0 yenilgi bizim şanımız
Şu cümleyi saymazsak güzel şiir 😜 😄 😁
8-0 yenilgi bizim şanımız
Şu cümleyi saymazsak güzel şiir 😜 😄 😁
Keşke uplamasaydın 😜
8-0 yenilmek bizim şanımız. 😆 gülmekten yerleydeyim.
Sanki diğer takımlar maçı 80-0 yeniliyorda siz 8-0 yenilince bunu şan olarak görüyorsunuz 😁
Kalkabildinmi ? Ben orda yazanlarda veya senin kurduğun saçma cümlede komik bi yer göremedim 😉
İster 8 yemiş olalım ister 80 yemiş olalım ben bu takımı tutmaya devam ederim
[F New]Solo Gitarist
way be bi Galatasaraylı olarak sonuna kadar destekliyorum çok güzel..
Special thx to FlexiYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap