Icerige atla
Extraloob

Liverpool 8-0 Bjk ( çArşı )

· 46 Yanıt · 8.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
D
djfko ⭐ 18y
#21
2.ci lige bile düşse ben genede sonuna kadar beşiktaşlıyım ❤️
N
Nereus ⭐ 17y
#22
Zaten anlamanızı beklemiyoruz ve arkadşım madem futboldan çakmıyosun yorumda yapma pls 😉
R
#23
millet boş boş konusuo biz hiç olmazsa sahamızda yendik fener sanırım kendi sahasında 5-2 yenilmisti
H
#24
millet boş boş konusuo biz hiç olmazsa sahamızda yendik fener sanırım kendi sahasında 5-2 yenilmisti

Güzel hortlattın konuyu 😁
R
#25
millet boş boş konusuo biz hiç olmazsa sahamızda yendik fener sanırım kendi sahasında 5-2 yenilmisti

Güzel hortlattın konuyu 😁

bianda oldu vallahi 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#26
millet boş boş konusuo biz hiç olmazsa sahamızda yendik fener sanırım kendi sahasında 5-2 yenilmisti


Hacım ne yaptın sen ? Hemen hemen 1 sene önceki konu. 🤔
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#27
8-0 bizim şanımız yerine başka birşey yazsalardı mantıklı olurdu.Tamam devamında kim taraftarımız gördük falan demişsinde 8-0 senin nasıl şanın oluyor?9 yesek dahamı iyiydiye çıkar bunun sonucu gayet saçma bir şiirimsi yazı olmuş.Yazan resmen BJK'ye kötülük etmiş.
Ps:Acımadıki...Pühehehe^^



Zaaaaa 😁 😁 😁
H
#28
8-0 bizim şanımız yerine başka birşey yazsalardı mantıklı olurdu.Tamam devamında kim taraftarımız gördük falan demişsinde 8-0 senin nasıl şanın oluyor?9 yesek dahamı iyiydiye çıkar bunun sonucu gayet saçma bir şiirimsi yazı olmuş.Yazan resmen BJK'ye kötülük etmiş.
Ps:Acımadıki...Pühehehe^^

Sonunu okuyunca koptum yahu 😁
A
Absence ⭐ 19y
#29
Pandora açılmış 😆
R
#30
8-0 bizim şanımız yerine başka birşey yazsalardı mantıklı olurdu.Tamam devamında kim taraftarımız gördük falan demişsinde 8-0 senin nasıl şanın oluyor?9 yesek dahamı iyiydiye çıkar bunun sonucu gayet saçma bir şiirimsi yazı olmuş.Yazan resmen BJK'ye kötülük etmiş.
Ps:Acımadıki...Pühehehe^^

Acımadıki...Pühehehe^^ 😆 😄 😄
M
MarXisT ⭐ 19y
#31
Hayır yani 8-0 yenildikte fenerbostanında 0 çekiği zamanlar olmuştu bu tür durumlar her takımın başına gelebilir. Avrupada mücadele eden takımlarımıza her türlü desteği vermemiz gerekirken hala o maç üzerinden gereksiz komik espriler üretiliyo.
M
Marinero ⭐ 19y
#32
çok güzel
I
#33
çarşı 9'a karşı 8'e razı ^^


Püehehe. Komik Çocuk
M
Metover ⭐ 18y
#34
En Azından Pendik Spora 6-0 Yenilmedi 😉
B
BlacKMisT ⭐ 17y
#35
En Azından Pendik Spora 6-0 Yenilmedi ;)

😆
I
#36
8-0 yenilmek bizim şanımız. 😆 gülmekten yerleydeyim.
Sanki diğer takımlar maçı 80-0 yeniliyorda siz 8-0 yenilince bunu şan olarak görüyorsunuz 😁
B
Bjk_4ever ⭐ 17y
#37
owww 4. cümle çok anlamlı olmuş
X
XER0 ⭐ 19y
#38
8-0 yenilgi bizim şanımız



Şu cümleyi saymazsak güzel şiir 😜 😄 😁
.NET
.NET ⭐ 19y
#39
8-0 yenilgi bizim şanımız



Şu cümleyi saymazsak güzel şiir 😜 😄 😁

Keşke uplamasaydın 😜
8-0 yenilmek bizim şanımız. 😆 gülmekten yerleydeyim.
Sanki diğer takımlar maçı 80-0 yeniliyorda siz 8-0 yenilince bunu şan olarak görüyorsunuz 😁

Kalkabildinmi ? Ben orda yazanlarda veya senin kurduğun saçma cümlede komik bi yer göremedim 😉
İster 8 yemiş olalım ister 80 yemiş olalım ben bu takımı tutmaya devam ederim
[F New]Solo Gitarist
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#40
way be bi Galatasaraylı olarak sonuna kadar destekliyorum çok güzel..
Special thx to Flexi

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: