Uzaylı xD
Lisedeki Lakaplarınız
· 46 Replies · 3.1K views 0 reading · Page 2 / 3
Replies
Samimi Olduğum Arkadaşlarım Tırro 😁
Çok eski Doslarım Ehli Derler
Bakalım Sizinkiler neymiş 🎅
hangi lisedensi arkadaş ın okuldada birisine tırro diyolarmış sen olmayasın 😄
keko - keo - yozgatlı diyolar banada 😜
orta okuldan beri Unique diyorlar, lisedeyiz daha Unique x)
Charımdan Dolayı Hakim Diyolar 😄
Cano 😜

NoMoreLove
⭐ 18y
Laz.
terrörblade-konyar-safavid-bürü bu lakaplardan birini kullanıyorlar
ama ençok terrör ile konyar kullanılmakta.tm sınıfında ıse safavid diye
biliyorlar
ama ençok terrör ile konyar kullanılmakta.tm sınıfında ıse safavid diye
biliyorlar
Bana deilde bi arkadaşa sexikürt diyorlar hahaha 😄
J
JohnnyBravo
⭐ 18y
tilki & behlül
maymun memi
Futbol Yıldızı Yada İbrahimoviç 😊

Arada Ağır Abi Dedikleride Oluyor 😊

Kobe & Kırmızı Pabuçlu Şeytan 😊
T
Tony Montana
⭐ 18y
Kel 😁
"Kel" ilköğretimdeydi. Lisede Holigan ve Cuaracı derlerdi 😁 😁
8. sınıf; bump.
Bknz: ErotikHamsi 😄 Bir arkadaşımın lakabı 😄
fındık :S :p
külhanbeyi
Mess 😊
Log in to write a reply.
Log In