Icerige atla
Extraloob

Lisedeki Lakaplarınız

· 46 Replies · 3.1K views · Page 2 / 3
Replies
T
TheCombo ⭐ 19y
#21
Uzaylı xD
I
invaders ⭐ 18y
#22
Samimi Olduğum Arkadaşlarım Tırro 😁

Çok eski Doslarım Ehli Derler


Bakalım Sizinkiler neymiş 🎅

hangi lisedensi arkadaş ın okuldada birisine tırro diyolarmış sen olmayasın 😄
J
jVardin ⭐ 18y
#23
keko - keo - yozgatlı diyolar banada 😜
C
Chess ⭐ 16y
#24
orta okuldan beri Unique diyorlar, lisedeyiz daha Unique x)
M
Metover ⭐ 18y
#25
Charımdan Dolayı Hakim Diyolar 😄
M
Minotoche ⭐ 17y
#26
Cano 😜
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#27
Laz.
O
os1 ⭐ 19y
#28
terrörblade-konyar-safavid-bürü bu lakaplardan birini kullanıyorlar

ama ençok terrör ile konyar kullanılmakta.tm sınıfında ıse safavid diye

biliyorlar
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#29
Bana deilde bi arkadaşa sexikürt diyorlar hahaha 😄
J
#30
tilki & behlül
A
angela ⭐ 19y
#31
maymun memi
A
Avasin ⭐ 17y
#32
Futbol Yıldızı Yada İbrahimoviç 😊
A
Avasin ⭐ 17y
#33
Arada Ağır Abi Dedikleride Oluyor 😊
F
Frequency ⭐ 18y
#34
Kobe & Kırmızı Pabuçlu Şeytan 😊
T
#35
Kel 😁


"Kel" ilköğretimdeydi. Lisede Holigan ve Cuaracı derlerdi 😁 😁
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#36
8. sınıf; bump.
B
BaSoryong ⭐ 18y
#37
Bknz: ErotikHamsi 😄 Bir arkadaşımın lakabı 😄
K
Kitty ⭐ 16y
#38
fındık :S :p
B
Bartowski ⭐ 17y
#39
külhanbeyi
T
TgCmLs ⭐ 16y
#40
Mess 😊

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: