Icerige atla
Extraloob

Leaque of legends oyuncuları içeri.

· 25 Replies · 4.3K views
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#1
Bu bir Kamuoyu yoklamasıdır. Şimdilik bilgi vermeyeceğim sadece fikirlerinize ihtiyacım var parayla alacağınız rp yi aynı parayı ödeyerek 2 veya 2.5 katına çıkartma şansınız olsa ne yapardınız ? NOT : banlanma riski vs hiçbirşey yok tamamen legal rp alacaksınız. Hilesiz.
25 Replies
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#2
gm alımı varmı xd
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#3
Çok da iyi olurdu çok da güzel olurdu taam mı.
Special thx to Flexi
P
Pikachu ⭐ 15y
#4
Tüm skinleri açacak kadar rp çekerdim 🤝
W
WhatAPity ⭐ 14y
#5
Teşekkür edip, az biraz stok yapardım 😊
W
Warmoon ⭐ 18y
#6
Ticaretini yaparım.
.NET
.NET ⭐ 19y
#7
Bütün skinleri açardım heralde

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
[F New]Solo Gitarist
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#8
şimdi rp aldığım gibi alırdım yani nasıl bir soru ki bu xd
M
mrfluu ⭐ 15y
#9
umut.avi
S
seskes ⭐ 19y
#10
montla mı alcaz rpyi
S
seskes ⭐ 19y
#11
montla mı alcaz rpyi
R
RoqA ⭐ 17y
#12
inş cnm yha x)
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#13
Bu mesaj Maddy rumuzlu uyeden alinti yapildi
inş cnm yha x)
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#14
Fakir fukaraya dağıtırım, camii yaptırırım, afrikada ki açlığa son veririm, hükümeti değiştiririm..
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#15
Şimdilik proje yapım aşamasında 1 ay sonunda Türk oyuncular için faliyete geçireceğimiz bir proje var % 75 ini tamamladık şu an bilgi veremiyorum sadece oyuncuların rp yi katlama fikrine yaklaşımını öğrenmek istedik ilk olarak 100 ila 200 oyuncuya beta olarak sunacağımız bir çalışma olacak sonra tüm Türk oyuncular için açık hale gelecek bizi takip edin

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#16
who are u?

[ Mesaj mobilden gonderildi MobileDevice ] mobile
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#17
Öyle bişey olduğu gibi burdaki insanlarla sizi şikayet ederdim.
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#18
League of Legends'ın SRO'ya dönmesini istemediğim için şikayet ederdim.
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#19
Şikayet yolu açık beyler. Öyle 2 kişinin bir araya gelerek yaptığı bir olay olmayacak vergisi izini herşeyi ödenen bir sistem yapılıyor.Rp lerde league of legend ülke temsilciliğinden alınacak. İllegal bir durum yok anlayacağınız. Şu varki bilgi veremediğimiz için bu aşamada kafaların karışması normal anlayışla karşılıyoruz. 5 liraya örneğin 100 rp alabilecekken 5 liraya 250 rp ben geldim bana ver olmayacak tabi şimdiden fikirve görüşleriniz için teşekkür ederim. Görüşleriniz bizim için çok kıymetliydi.
Bu tür nabız yoklamalarını çeşitli forumlara yapıyoruz.
Oyun ve keyif dolu günler dilerim.
E
EdHardy ⭐ 19y
#20
Kaynagini, yolunu bilmez isem normal launcher dan almaya devam ederdim. Cünkü eger böyle bisey mümkün olsaydi satis siteleri zaten bunu yapardi. Suanda satin alinabilecek en ucuz RP launcher dan.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: