31 Temmuz Günü Öleden sonra lag yokt usonra birden lag Olmaya başladı Hala devam ediyor şuan lagdan doalyı oyuna giremiyorum Oyunda birkaç kişiye sordum bizdede var dediler ssorun ne zaman biter acaba 👴
Lag Sorunu
· 11 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
11 Yanıt
D
DangerWalker
⭐ 19y
Serverler boşalınca 😄
Bendede lag var ama botu pek etkilemedi nası olduysa xD
Bakıma KadaR Sürer HerhaLde..ßende Exp. KasamıyoRum :S
bot öldü lag yüzünden xD
Yarın Bakım War Düzeltirler İnşallah Lagı
İnşallah Yoksa Lagla Bu oyun Çekilmez 👴
O
Old School
⭐ 19y
Lag herzaman vardır ama sizinde belirttiğiniz gibi şimdi çoğaldı sorumlu ttnettir gine
Lag herzaman vardır ama sizinde belirttiğiniz gibi şimdi çoğaldı sorumlu ttnettir gine
Katılıyorum %90 TTnet bence.
Lag herzaman vardır ama sizinde belirttiğiniz gibi şimdi çoğaldı sorumlu ttnettir gine
Katılıyorum %90 TTnet bence.
%95 TTnet diyorum varmı daha arttıran ? 😄
T
TitusPullo
⭐ 19y
ttnet genelinde var. Sitede gezmek işkence haline geldi.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap