Icerige atla
Extraloob

Lag Sorunu

· 11 Yanıt · 1.6K görüntüleme
R
raulbravokan OP ⭐ 18y
#1
31 Temmuz Günü Öleden sonra lag yokt usonra birden lag Olmaya başladı Hala devam ediyor şuan lagdan doalyı oyuna giremiyorum Oyunda birkaç kişiye sordum bizdede var dediler ssorun ne zaman biter acaba 👴
11 Yanıt
D
#2
Serverler boşalınca 😄
X
XER0 ⭐ 19y
#3
Bendede lag var ama botu pek etkilemedi nası olduysa xD
N
NuKeBoY ⭐ 18y
#4
Bakıma KadaR Sürer HerhaLde..ßende Exp. KasamıyoRum :S
X
XER0 ⭐ 19y
#5
bot öldü lag yüzünden xD
A
aykutgs54 ⭐ 19y
#6
Yarın Bakım War Düzeltirler İnşallah Lagı
R
raulbravokan OP ⭐ 18y
#7
İnşallah Yoksa Lagla Bu oyun Çekilmez 👴
O
Old School ⭐ 19y
#8
Lag herzaman vardır ama sizinde belirttiğiniz gibi şimdi çoğaldı sorumlu ttnettir gine
X
Xenas ⭐ 19y
#9
Lag herzaman vardır ama sizinde belirttiğiniz gibi şimdi çoğaldı sorumlu ttnettir gine



Katılıyorum %90 TTnet bence.
X
XER0 ⭐ 19y
#10
Lag herzaman vardır ama sizinde belirttiğiniz gibi şimdi çoğaldı sorumlu ttnettir gine



Katılıyorum %90 TTnet bence.



%95 TTnet diyorum varmı daha arttıran ? 😄
T
TitusPullo ⭐ 19y
#11
ttnet genelinde var. Sitede gezmek işkence haline geldi.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: