Icerige atla
Extraloob

Kurtlar Vadisi Pusu'yu izliyormusun ?

· 49 Yanıt · 4.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
X
XLaw ⭐ 18y
#21
c şıkkı 😜
S
shneZee ⭐ 18y
#22
İyi o vakit son seçenek ^^
A
addIcFb ⭐ 19y
#23
Az Sonra Koyulcaz Ekran Başına 😜
J
Journalist ⭐ 19y
#24
Az Sonra Koyulcaz Ekran Başına :P


bu hafta yeni bölümü çıkmıycak diye topic açmıştı Respect 🤔
A
addIcFb ⭐ 19y
#25
Az Sonra Koyulcaz Ekran Başına :P


bu hafta yeni bölümü çıkmıycak diye topic açmıştı Respect 🤔


Olsun 😘
T
Tengrİ ⭐ 19y
#26
Hiç Kaçırmam,Bu dizi hayatımın bir parçası..
Bu diziyi izlememek bir eksikliktir bence hayatta yapılması gereken şeylerden biri 😜 😁
E
Eyvallah ⭐ 18y
#27
Akp dizisi oldu çıktı.
Yakında Atv ye geçerse şaşırmam!
M
Midbroke ⭐ 18y
#28
Hayır , izlemem .
X
XER0 ⭐ 19y
#29
izlemiyorum
S
#30
2. Seçenek..
C
carwen ⭐ 18y
#31
izlemiyorum
B
Buzzz ⭐ 18y
#32
Hayır
H
hotmale ⭐ 18y
#33
hayır
K
Kobe ⭐ 19y
#34
hayır
B
Brooklyn ⭐ 18y
#35
Ya Bu kadar iLgi Olduguna göre güzel birşey sanırsam Çok denedim izLemeyi ama oLayı çözemedim , karakterleri çözemedim , FazLa da zorLamadım kendimi izLemek için. Halimden memnunum...
P
Platiny ⭐ 17y
#36
ilk zaman izliordum ama sonradan cok baydı 😜 😄
_
_FaZ_ ⭐ 17y
#37
İzlemem İzlenmesine karşıyım!
O
#38
Hiç kaçırmam tabikide
D
destiny ⭐ 18y
#39
Evet;ara-sıra izlerim ..
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#40
Şahsen kaçırmamaya çalışıyorum ... 😘 🍺

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: