c şıkkı 😜
Kurtlar Vadisi Pusu'yu izliyormusun ?
· 49 Yanıt · 4.1K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
İyi o vakit son seçenek ^^
Az Sonra Koyulcaz Ekran Başına 😜
J
Journalist
⭐ 19y
Az Sonra Koyulcaz Ekran Başına :P
bu hafta yeni bölümü çıkmıycak diye topic açmıştı Respect 🤔
Az Sonra Koyulcaz Ekran Başına :P
bu hafta yeni bölümü çıkmıycak diye topic açmıştı Respect 🤔
Olsun 😘
Hiç Kaçırmam,Bu dizi hayatımın bir parçası..
Bu diziyi izlememek bir eksikliktir bence hayatta yapılması gereken şeylerden biri 😜 😁
Bu diziyi izlememek bir eksikliktir bence hayatta yapılması gereken şeylerden biri 😜 😁
Akp dizisi oldu çıktı.
Yakında Atv ye geçerse şaşırmam!
Yakında Atv ye geçerse şaşırmam!
Hayır , izlemem .
izlemiyorum
S
Silent Jack
⭐ 18y
2. Seçenek..
izlemiyorum
Hayır
hayır
hayır
Ya Bu kadar iLgi Olduguna göre güzel birşey sanırsam Çok denedim izLemeyi ama oLayı çözemedim , karakterleri çözemedim , FazLa da zorLamadım kendimi izLemek için. Halimden memnunum...
ilk zaman izliordum ama sonradan cok baydı 😜 😄
İzlemem İzlenmesine karşıyım!
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Hiç kaçırmam tabikide
Evet;ara-sıra izlerim ..
Şahsen kaçırmamaya çalışıyorum ... 😘 🍺
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap