DOSTUM MUSUN?
Öğrendim ki....
Kimseyi Sizi sevmeye zorlayamazsınız.
Kendinizi sevilecek insan yapabilirsiniz,
Gerisini karsı tarafa bırakırsınız.
Öğrendim ki...
Güveni geliştirmek yıllar alıyor,
Yıkmak bir dakika.
Öğrendim ki...
Hayatında nelere sahip olduğun değil
Kiminle olduğun önemli.
Öğrendim ki....
Kendini en iyilerle kıyaslamak değil
Kendi en iyinle kıyaslamak sonuç getirir.
Öğrendim ki...
İnsanların basına ne geldiği değil
O durumda ne yaptıkları önemli.
Öğrendim ki...
Ne kadar küçük dilimlersen dilimle
Her isin iki yüzü var.
Öğrendim ki...
Olmak istediğim İnsan olabilmem
Çok vakit alıyor.
Öğrendim ki...
Bütün sevdiklerinle iyi ayrılman gerek
Hangisi son görüşme olacak bilemiyorsun.
Öğrendim ki...
'Bittim' dediğin andan itibaren
Pilinin bitmesine daha çok var.
Öğrendim ki...
Bazı insanlar sizi çok seviyor
Ama bunu nasıl göstereceğini bilemiyor.
Öğrendim ki...
Ne kadar ilgi ve ihtimam gösterseniz
Bazıları hiç karşılık vermiyor.
Öğrendim ki...
En iyi arkadaşla sıkıcı an olmaz.
Öğrendim ki...
Düştüğün anda Seni tekmeleyeceğini düşündüklerinden bazıları
Kaldırmak için elini uzatır.
Öğrendim ki...
İki insan ayni şeye bakıp
Tamamen farklı şeyler görebilir.
Öğrendim ki...
Anlatmak ve yazmak ruhu rahatlatır.
Öğrendim ki...
Duvarda asılı diplomalar
İnsanı insan yapmaya yetmez.
Öğrendim ki...
Ask kelimesi ne kadar çok kullanılırsa, anlam yükü o kadar azalır.
Öğrendim ki...
Karsısındakini kırmamak ve inançlarını savunmak arasında çizginin
nereden geçtiğini bulmak zor.
Öğrendim ki...
Gerçek Arkadaşlar arasına mesafe girmez.
Gerçek Aşkların da !
Öğrendim ki...
Ne kadar yakin olursa olsunlar
En iyi Arkadaşlar da ara sıra üzebilir.
Onları affetmek gerekir.
Öğrendim ki...
Bazen başkalarını affetmek yetmiyor.
Bazen insanin kendisini affedebilmesi gerekiyor.
Öğrendim ki...
Yüreğiniz ne kadar kan ağlarsa ağlasın
Dünya Sizin için dönmesini durdurmuyor.
Öğrendim ki...
Sevgiyi çabuk kaybediyorsun, pişmanlığın uzun yıllar sürüyor..
Gözler arasındaki ilişkiyi biliyor musun? Onlar birlikte göz kırparlar, birlikte ağlarlar, her şeyi birlikte görürler ve birlikte uyurlar. Buna rağmen asla birbirlerini görmezler. Arkadaşlık bunun gibi olmalı. Arkadaşsız hayat cehennem gibidir.
Made by Volkan.ka
Kopyaladığın son şeyi yapıştır
· 1.6K Yanıt · 118K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 79 / 81
Yanıtlar
Kara cuma!
15 Tem 2008 06:05
şeboyla örütüştürüyo kendini :D
ahahah! 😁
Tam göğsünün ortasında bir yerin acıyacak
C
CrimeMaker
⭐ 16y
2 penisli, 2 metrelik kertenkele
ps mynet in anasayfa haberi xD
ps mynet in anasayfa haberi xD
J
Journalist
⭐ 19y
04 Horns Of Baphomet
Sansar&Dramelodi-Türk Rapi Çeteleri
M
Mike Shinoda
⭐ 19y
İsmail Çeliikkk benim de burnumu kır; belki düzelir... 😄
"طµЯақ..! :
*te adi bakam
*te adi bakam
*
*Underground
⭐ 16y
♥
A
altanyunus
⭐ 19y
pandas-bigger-adventure.html
T
tellletter
⭐ 18y
SRO deneme //
D
DeadlyHunt
⭐ 17y
PeriMeliss
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap