Icerige atla
Extraloob

Konumu Editliyorum - Nasılsa Beni Kimse Takmıyor ....

· 36 Replies · 3.2K views · Page 2 / 2
Replies
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#21
yok ya sürekli 1-23 basıyodur bu Sad başka programa geçemiyecez yani
T
Th3ilk3r OP ⭐ 19y
#22
ßen oLe sanmam .....

ama nub0t helper gibi karışık değil en azından
P
pfffffff ⭐ 19y
#23
bu program macro mantığında çalışan bir program

program çalışırken yazı yazmayı denemeyin
T
Th3ilk3r OP ⭐ 19y
#24

bu program macro mantığında çalışan bir program

program çalışırken yazı yazmayı denemeyin


En ön sayfaya Bu yazıyı Geçireyim .
T
Th3ilk3r OP ⭐ 19y
#25
Mümkünse Sabit oLmasını istiyorum .
T
Th3ilk3r OP ⭐ 19y
#26
up up
T
Th3ilk3r OP ⭐ 19y
#27
up
T
The_Crims ⭐ 19y
#28
olm skiller gözükmüyo
T
Th3ilk3r OP ⭐ 19y
#29
Herşeyi Dogru yaparsaN gözükür
A
#30
Herşey fevkulade ugraşmışsın hazırlamışsın eyw ama bot townda yada kasarken duruyomu ? Arrow
T
Th3ilk3r OP ⭐ 19y
#31
ßiLmiom Razz
A
#32
bot kasarken durmuyo ama towna gittiginde townun ortasında duruyo 1 stop train ardından 1 start train diyene kadarda çalışmıyo Sad ve bot kendisi pot basmıyo T tuşundan ayar yapıp ona bastırmanız lazım arkadaşın emegine saglık Teşekkür ederiz! ama bot 5 para etmez Mr. Green
T
Th3ilk3r OP ⭐ 19y
#33
Konumu - konularımı editliyorum !
P
pfffffff ⭐ 19y
#34

Artık Anladım Ki Bu sitede Istenmiyorum .

Seven 1-2 Kişi kalmıştı o da çogu acconutlarımın banlanmasından sonra doğal olarak gitti

onları suçlamıyorum ;
kim bissürü accountu banlı bi insanla Konuşmak Ister Ki ?
Veya Dostluk Kurmak

Birdaha Hiç Paylaşım Yapmıcam

ßu siteyede girecegimi Hiç ama hiç sanmıyorum birdaha

bir arkadaşım veya gerekli konular hariç....

birdaha mesaj yazıcagımıda sanmıyorum Konulara ....

Bazı yerleri korurken bi anda kabahatli ben oldugum için

Ben sırf bu accountda neeredeyse 20 - 30 konu paylaştım

kimse takmadı
birkaç kişi hariç içten bi teşekkür bile geLmedi

ELveda Extraloob

Buradan Küfür Etmeyerek - Kötü söz soylemeyerek ayrılıyorum .

Beni Uzaklaştırmak isteyen bazı arkadaslar yaşadınız

ßß




arkadaşım sen ne kadar mal bi insansın böyle
modmusunki sen ayrılırken siteden topic acıyosun
salak salak işler yaptın bu forumda farkında değilsin git gitmiyosan ben banlayacağım seni yeter artık artisliğin.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: