Artık Anladım Ki Bu sitede Istenmiyorum .
Seven 1-2 Kişi kalmıştı o da çogu acconutlarımın banlanmasından sonra doğal olarak gitti
onları suçlamıyorum ;
kim bissürü accountu banlı bi insanla Konuşmak Ister Ki ?
Veya Dostluk Kurmak
Birdaha Hiç Paylaşım Yapmıcam
ßu siteyede girecegimi Hiç ama hiç sanmıyorum birdaha
bir arkadaşım veya gerekli konular hariç....
birdaha mesaj yazıcagımıda sanmıyorum Konulara ....
Bazı yerleri korurken bi anda kabahatli ben oldugum için
Ben sırf bu accountda neeredeyse 20 - 30 konu paylaştım
kimse takmadı
birkaç kişi hariç içten bi teşekkür bile geLmedi
ELveda Extraloob
Buradan Küfür Etmeyerek - Kötü söz soylemeyerek ayrılıyorum .
Beni Uzaklaştırmak isteyen bazı arkadaslar yaşadınız
ßß
Konumu Editliyorum - Nasılsa Beni Kimse Takmıyor ....
· 4 Replies · 1.3K views 0 reading
4 Replies
D
DarkFuneraL
⭐ 19y
hehe saol da birazda bize çalış yaw Mr. Green death,black,heavy metal yap Very Happy:D
en nefret ettigim şey satanist kılıklı rock - metaldir
ama bulursam sizin iiçn koyarım
ama bulursam sizin iiçn koyarım
Reklam yasak kaç kere söylicem sana? Uyarı verdim yetmedimi?
Log in to write a reply.
Log In