Icerige atla
Extraloob

-

· 19 Yanıt · 1.9K görüntüleme
S
S4YKLO OP ⭐ 16y
#1
-
19 Yanıt
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#2
OMG tekmi attın hacım benmi yanlış görüyorum 144kmı o ?? =O
P
PR3STIG3 ⭐ 16y
#3
OMG tekmi attın hacım benmi yanlış görüyorum 144kmı o ?? =O

o moba tek atcak adam tanımıyorum xD görmüyormusun %1 hpsi bile gitmemıs
L
Leekage ⭐ 16y
#4
Gzzz!!!
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#5
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.
P
PR3STIG3 ⭐ 16y
#6
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.

daral:
A
Adith ⭐ 18y
#7
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.

daral:

😁
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#8
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.

daral:

😁


ne oldu anlamadım ki yanlış bir şeymi söylüyorum 3k da %5 giderse 144k da %240 gidiyor yanlısmıyım yani onu yaklasık 2 buçuk kere öldürmüş olmalı lol 😁 biggrint1 makara: summer4: summer5: neutral1 🤘 😘 🙏 🙏 summer1: [horny21 [horny21 [horny21
_
#9
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.



Gözlerinde mi görmüyo ölmüş mü sence mob ?
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#10
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.



Gözlerinde mi görmüyo ölmüş mü sence mob ?


ölmemiş işte bende onu anlamadım ztn niye ölmedi diye ölüp yenidenmi spawn oldu diye soruyorum 🤔
K
kide41 ⭐ 16y
#11
nie bu kadar heyecan yaptınız ki. İgnore atmış 😊
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#12
nie bu kadar heyecan yaptınız ki. İgnore atmış :)


tamam ona itirazımız yok ztn offeringle bile max 10k vuruyoruz ztn mecbur ignore atcak
A
Adith ⭐ 18y
#13
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.



Gözlerinde mi görmüyo ölmüş mü sence mob ?


ölmemiş işte bende onu anlamadım ztn niye ölmedi diye ölüp yenidenmi spawn oldu diye soruyorum 🤔

Yahu ölmez bu moblar ölmez. daral:
P
PR3STIG3 ⭐ 16y
#14
nie bu kadar heyecan yaptınız ki. İgnore atmış :)


tamam ona itirazımız yok ztn offeringle bile max 10k vuruyoruz ztn mecbur ignore atcak

kardes sen en iyisi yorma bu işe kafanı yoksa ben gülme krizinden ölecem:D
S
S4YKLO OP ⭐ 16y
#15
nie bu kadar heyecan yaptınız ki. İgnore atmış :)


tamam ona itirazımız yok ztn offeringle bile max 10k vuruyoruz ztn mecbur ignore atcak

kardes sen en iyisi yorma bu işe kafanı yoksa ben gülme krizinden ölecem:D

biggrint1 biggrint1 biggrint1
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#16
nie bu kadar heyecan yaptınız ki. İgnore atmış :)


tamam ona itirazımız yok ztn offeringle bile max 10k vuruyoruz ztn mecbur ignore atcak

kardes sen en iyisi yorma bu işe kafanı yoksa ben gülme krizinden ölecem:D


tmm ben kaçar makara:
E
exotic ⭐ 18y
#17
ignore.
T
TheCunninG ⭐ 19y
#18
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.

daral:

daral: daral: daral: daral: daral: daral:
B
ByAti ⭐ 16y
#19
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.

daral:

😁

daral:

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: