-
-
· 19 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
19 Yanıt
OMG tekmi attın hacım benmi yanlış görüyorum 144kmı o ?? =O
OMG tekmi attın hacım benmi yanlış görüyorum 144kmı o ?? =O
o moba tek atcak adam tanımıyorum xD görmüyormusun %1 hpsi bile gitmemıs
Gzzz!!!
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.
daral:
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.
daral:
😁
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.
daral:
😁
ne oldu anlamadım ki yanlış bir şeymi söylüyorum 3k da %5 giderse 144k da %240 gidiyor yanlısmıyım yani onu yaklasık 2 buçuk kere öldürmüş olmalı lol 😁 biggrint1 makara: summer4: summer5: neutral1 🤘 😘 🙏 🙏 summer1: [horny21 [horny21 [horny21
_
_By_DaDaSsS_
⭐ 17y
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.
Gözlerinde mi görmüyo ölmüş mü sence mob ?
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.
Gözlerinde mi görmüyo ölmüş mü sence mob ?
ölmemiş işte bende onu anlamadım ztn niye ölmedi diye ölüp yenidenmi spawn oldu diye soruyorum 🤔
nie bu kadar heyecan yaptınız ki. İgnore atmış 😊
nie bu kadar heyecan yaptınız ki. İgnore atmış :)
tamam ona itirazımız yok ztn offeringle bile max 10k vuruyoruz ztn mecbur ignore atcak
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.
Gözlerinde mi görmüyo ölmüş mü sence mob ?
ölmemiş işte bende onu anlamadım ztn niye ölmedi diye ölüp yenidenmi spawn oldu diye soruyorum 🤔
Yahu ölmez bu moblar ölmez. daral:
nie bu kadar heyecan yaptınız ki. İgnore atmış :)
tamam ona itirazımız yok ztn offeringle bile max 10k vuruyoruz ztn mecbur ignore atcak
kardes sen en iyisi yorma bu işe kafanı yoksa ben gülme krizinden ölecem:D
nie bu kadar heyecan yaptınız ki. İgnore atmış :)
tamam ona itirazımız yok ztn offeringle bile max 10k vuruyoruz ztn mecbur ignore atcak
kardes sen en iyisi yorma bu işe kafanı yoksa ben gülme krizinden ölecem:D
biggrint1 biggrint1 biggrint1
nie bu kadar heyecan yaptınız ki. İgnore atmış :)
tamam ona itirazımız yok ztn offeringle bile max 10k vuruyoruz ztn mecbur ignore atcak
kardes sen en iyisi yorma bu işe kafanı yoksa ben gülme krizinden ölecem:D
tmm ben kaçar makara:
ignore.
T
TheCunninG
⭐ 19y
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.
daral:
daral: daral: daral: daral: daral: daral:
yanlız ben ona 3k falan vuruyordum canı azda olsa gidiyordu adam 144k vurmuş tek atmış olmalı.
daral:
😁
daral:
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap