DB Migration yapabilirsin tek tek girmene gerek kalmaz, bi tık araştır googlede.
MsSQL server kullanıyorsan SQL Server Management Studio ile DB taşıma DB içine başka DB den veri çekme işlerini (bulk olarak) hızlıca yapabilirsin.
Kod olarak fikrinizi istiyorum (beynim yandı)
· 26 Replies · 9.8K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Mysql kullanıyorum phpmyadmin üzerinden yapabilme şansım var mı bahsettiğin şeyi acep @Tweety
Haha teşekkürler. Ama üyeliği kurumsalla bireyseli tek tabloda birleştirdim çoktan. Yoksa her yeni sistem eklerken türlü türlü kodlar yazmam gerekecekti.
Bakiye konusuna geleceksek haklısınız sarkoda dedi ayrı tablo yap diye. Sıkıntı olan eski üyeliklere tek tek elimle eklemem gerekecek sanırım. Bakiye tablosunda üyenin idsini girmek gerek sonuçta.
script yap bakiye tablosunda ID si olmayan üyelikler için 0 tl diye otomatik satır açsın

Yeni konu açmayayım dedim.
Sitedeki istediğim divleri mobil uyumlu hale çevirmek için col-md-x diye belirlediğim yerlere col-sm-x eklemem yeterli oluyor mu ?
İkincisi oluyorsa vs nasıl test edeceğim ? Localde sürekli test etmek için bakabileceğim bir program vs var mı ? Yoksa sürekli sunucuya atıp test etmem mi gerekiyor ?
Sitedeki istediğim divleri mobil uyumlu hale çevirmek için col-md-x diye belirlediğim yerlere col-sm-x eklemem yeterli oluyor mu ?
İkincisi oluyorsa vs nasıl test edeceğim ? Localde sürekli test etmek için bakabileceğim bir program vs var mı ? Yoksa sürekli sunucuya atıp test etmem mi gerekiyor ?
Yeni konu açmayayım dedim.
Sitedeki istediğim divleri mobil uyumlu hale çevirmek için col-md-x diye belirlediğim yerlere col-sm-x eklemem yeterli oluyor mu ?
İkincisi oluyorsa vs nasıl test edeceğim ? Localde sürekli test etmek için bakabileceğim bir program vs var mı ? Yoksa sürekli sunucuya atıp test etmem mi gerekiyor ?
Chrome'u aç , sağ tuş tıkla incele de , yukarı da mevcut mobil görünüm ;
Screenshot
Helloo
Örneğin mesajlar tablosu
* * * *
Mesajid gönderenid alıcıid mesaj
Üyelik tab
uyelikid isim
inner join uyelik on uyelik.uyeid = gonderenid
Yapıp ismi çekebiliyorum fakat.Diğerini çekmek için yeni sorgu yazıyorum. Hem gönderen hem alıcının ismini çekmek için ne yapabilirim ?
Örneğin mesajlar tablosu
* * * *
Mesajid gönderenid alıcıid mesaj
Üyelik tab
uyelikid isim
inner join uyelik on uyelik.uyeid = gonderenid
Yapıp ismi çekebiliyorum fakat.Diğerini çekmek için yeni sorgu yazıyorum. Hem gönderen hem alıcının ismini çekmek için ne yapabilirim ?
Log in to write a reply.
Log In