Icerige atla
Extraloob

Kod olarak fikrinizi istiyorum (beynim yandı)

· 26 Replies · 9.8K views · Page 2 / 2
Replies
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#21
DB Migration yapabilirsin tek tek girmene gerek kalmaz, bi tık araştır googlede.

MsSQL server kullanıyorsan SQL Server Management Studio ile DB taşıma DB içine başka DB den veri çekme işlerini (bulk olarak) hızlıca yapabilirsin.
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
K0mpedan
K0mpedan OP ⭐ 13y
#22
Mysql kullanıyorum phpmyadmin üzerinden yapabilme şansım var mı bahsettiğin şeyi acep @Tweety
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#23
Haha teşekkürler. Ama üyeliği kurumsalla bireyseli tek tabloda birleştirdim çoktan. Yoksa her yeni sistem eklerken türlü türlü kodlar yazmam gerekecekti.

Bakiye konusuna geleceksek haklısınız sarkoda dedi ayrı tablo yap diye. Sıkıntı olan eski üyeliklere tek tek elimle eklemem gerekecek sanırım. Bakiye tablosunda üyenin idsini girmek gerek sonuçta.

script yap bakiye tablosunda ID si olmayan üyelikler için 0 tl diye otomatik satır açsın
K0mpedan
K0mpedan OP ⭐ 13y
#24
Yeni konu açmayayım dedim.
Sitedeki istediğim divleri mobil uyumlu hale çevirmek için col-md-x diye belirlediğim yerlere col-sm-x eklemem yeterli oluyor mu ?
İkincisi oluyorsa vs nasıl test edeceğim ? Localde sürekli test etmek için bakabileceğim bir program vs var mı ? Yoksa sürekli sunucuya atıp test etmem mi gerekiyor ?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#25
Yeni konu açmayayım dedim.
Sitedeki istediğim divleri mobil uyumlu hale çevirmek için col-md-x diye belirlediğim yerlere col-sm-x eklemem yeterli oluyor mu ?
İkincisi oluyorsa vs nasıl test edeceğim ? Localde sürekli test etmek için bakabileceğim bir program vs var mı ? Yoksa sürekli sunucuya atıp test etmem mi gerekiyor ?

Chrome'u aç , sağ tuş tıkla incele de , yukarı da mevcut mobil görünüm ;

Screenshot
K0mpedan
K0mpedan OP ⭐ 13y
#26
Helloo

Örneğin mesajlar tablosu
* * * *
Mesajid gönderenid alıcıid mesaj

Üyelik tab
uyelikid isim

inner join uyelik on uyelik.uyeid = gonderenid

Yapıp ismi çekebiliyorum fakat.Diğerini çekmek için yeni sorgu yazıyorum. Hem gönderen hem alıcının ismini çekmek için ne yapabilirim ?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: