Icerige atla
Extraloob

>>>Kobe Bryant Fun Club<<<

· 49 Replies · 7.9K views · Page 2 / 3
Replies
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#21
ya öyle büyük birşey değil yahu düşündüğüm ^^ Böyle her konu altında farklı farklı yazıyoruz ya hani , onun yerine bir sabit topic açalım tüm yorumlarımız onun altında olsun + sohbet havasında falan konuşur tartışırız falan fişman vs. vb ^^
İlk post kaliteli derken böyle sıradan olmasın diye ^^
[ek #12654]
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#22
Extraloob Basketbol Yorum Köşemiz

Düşündük , taşındık 5i1 yerde gibi farklı yerlerde yorum yazmaktansa , bir konu altında sohbet havasında daha derli toplu bir şekilde bilgilerimizi paylaşmak için bu konuyu açmayı uygun gördük .Şu an sayımız az da olsa bize katılmak isteyenler artacaktır zamanla 👍
A: Burada neler yapabiliriz?
B: Basketbola dair herşeyi seviyeli , aşırı şiddetten uzak tartışmadan güzel bir şekilde bilgilerinizi paylaşabilirsiniz. Gerek beğendiğiniz videolar yahut wallpaperlar vb. paylaşabilirsiniz.
.
.
.

Farz-ı misal
Ps:Bu pek kaliteli olmadı gibi gibi ^^ Bunun gibi diyeyim siz düşünün artık 😁
Ps2: bunun yanına 2-3 görsel falan ekledik mi daha da hoş olur gibime geliyor ^^
[ek #12654]
T
TwiLighT ⭐ 18y
#23
Olur hacım olur ^^ zamanla katılımcılar arttıkça topici düzenleriz nasılsa 😊
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#24
Olur hacım olur ^^ zamanla katılımcılar arttıkça topici düzenleriz nasılsa :)

^^ Sen hadi güzel bir mesaj düzenle işin yoksa hacım 😜
[ek #12654]
T
TwiLighT ⭐ 18y
#25
konuyu nereye açacağız 😊 other fun clubs mı basketbol bölümü mü 🙄
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#26
konuyu nereye açacağız 😊 other fun clubs mı basketbol bölümü mü 🙄

Tabi ki Basketbol Bölümü ^^ Yani bence uygun olan o ^^
[ek #12654]
M
Mojito ⭐ 18y
#27
Sadece Kobeye özlümü olcak
T
TwiLighT ⭐ 18y
#28
Extraloob Basketbol Yorum Köşemiz

Düşündük , taşındık 5i1 yerde gibi farklı yerlerde yorum yazmaktansa , bir konu altında sohbet havasında daha derli toplu bir şekilde bilgilerimizi paylaşmak için bu konuyu açmayı uygun gördük .Şu an sayımız az da olsa bize katılmak isteyenler artacaktır zamanla 👍
A: Burada neler yapabiliriz?
B: Basketbola dair herşeyi seviyeli , aşırı şiddetten uzak tartışmadan güzel bir şekilde bilgilerinizi paylaşabilirsiniz. Gerek beğendiğiniz videolar yahut wallpaperlar vb. paylaşabilirsiniz.
.
.
.

Farz-ı misal
Ps:Bu pek kaliteli olmadı gibi gibi ^^ Bunun gibi diyeyim siz düşünün artık 😁
Ps2: bunun yanına 2-3 görsel falan ekledik mi daha da hoş olur gibime geliyor ^^


hacım bence sen bu şekilde bir topic aç 😊 bir başlayalım biz devamı gelir nasılsa
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#29
Sadece Kobeye özlümü olcak

hayır , genel anlamda bir konu olacak sohbet ortamı yahu kısaca 👍
@TwiLighT
hacı sen önce pm den msn'i gönder bana ^^ sonra 1-2 görsel bak biz yaptırana kadar 😜
[ek #12654]
M
Mojito ⭐ 18y
#30
Bende geleyim o zaman
K
Kobe ⭐ 19y
#31
hadi hayırlısı 😄
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#32
Bende geleyim o zaman

Güzel haber ^^ 👍 😘
[ek #12654]
T
TwiLighT ⭐ 18y
#33
Bende geleyim o zaman

Güzel haber ^^ 👍 😘


pm attım 😕 🙄
M
Mojito ⭐ 18y
#34
Bende geleyim o zaman

Güzel haber ^^ 👍 😘


pm attım 😕 🙄

Evet burdayım
ps:Pm gelmedi
T
TwiLighT ⭐ 18y
#35
alıntıyı yanlış yapmışım pardon milky 😊
M
Mojito ⭐ 18y
#36
Sorun Yok 😜
ps:Milky HOş oldu 😄
M
Milano OP ⭐ 18y
#38
Off naptınız burada 4 sayfa guzelim Kobe min topiginde 😄
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#39
kobe fun clup var, ben yokum ha? yaz hemeen! :D

Konuyla ilgili gördüm seni noise ^^ Cafemizde bol zaman geçirmende fayda görüyorum 😁 😁
[ek #12654]
S
Spa ⭐ 19y
#40
Beni yazabilirsin 😎

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: