

















gzl char 😊 dewamınn gelmesi dileğiyle
gzl char 😊 dewamınn gelmesi dileğiyle
gzl char 😊 dewamınn gelmesi dileğiyle
aynen
eminim şuanda sp sıkıntısı çekiyorsundur sp kasmak bu lvlden sonra çok zor zamanında kassaymışsın keşke...
Cok Ezik Bu Char xD makara:

en güzel çar kendinin 1 lwlden beri kastığın emek verdiğin çardır
nese hayırlı olsun ama sp kasmayı ihmal etme
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap