taktıgını bılen birisi varsa solermi
Knightta tek tıkta gırme yontemını bılen varmi?
· 7 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
yeri burası değil
yeri burası değil
ama knıght ıcın yer yok bıldıgım kadarıyla kardes ben koxpla gırıodum rahatcanada baglanıodum:) ama charımı soyldugunda
oyundan nerfet ettım:)) extraokk
yeri burası değil
haklısın sana katılıyorum yeri burası deil Wink
neresi peki.
online oyunlar ve konsol oyunları adlı topic e adam yazmış yeri burası deil diyosunuz.. Evil or Very Mad
kardeş bildiğim kadarıyla tek tık programı varmış ama sonra yeni sürüm gelmiş olabilir bilmiom bi araştır bu prog u ama dikkat et keylog olabilir...
online oyunlar ve konsol oyunları adlı topic e adam yazmış yeri burası deil diyosunuz.. Evil or Very Mad
kardeş bildiğim kadarıyla tek tık programı varmış ama sonra yeni sürüm gelmiş olabilir bilmiom bi araştır bu prog u ama dikkat et keylog olabilir...
_
_TaZMaNiA_
⭐ 19y
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap