Icerige atla
Extraloob

KLasör Şifreleme (istek)

· 7 Yanıt · 1.5K görüntüleme
N
Narqotic OP ⭐ 19y
#1
Klasör şifreleme programı lazım öle uyduruk değil ❗ Klasöre tıkladıgında şifre istesin başka bi şeye gerek yok

saolun şimdiden
7 Yanıt
O
Old School ⭐ 19y
#2
Klasör şifreleme programı lazım öle uyduruk değil ❗ Klasöre tıkladıgında şifre istesin başka bi şeye gerek yok

saolun şimdiden

Programa ihtiyacın olamdan yapabilirsin;

Bir kayıt defteri hilesiyle Windows'un şifreleme / çözme özelliğine hızlıca erişebilirsiniz. Başlangıç'tan Çalıştır bölümüne girip "regedit" komutunu verin. Daha sonra;
"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\CurrentVersion\Explorer\Advanced" anahtarını açın ve boş alana sağ tıklayıp YENİ > Dword değerini yaratın. Adını EncryptionContextMenu koyduktan sonra değerinin 1 olarak girin ve kaydedip çıkın. Artık bir dosya üzerine sağ tıklayıp şifreleyebilirsiniz....
N
Narqotic OP ⭐ 19y
#3
Klasör şifreleme programı lazım öle uyduruk değil ❗ Klasöre tıkladıgında şifre istesin başka bi şeye gerek yok

saolun şimdiden

Programa ihtiyacın olamdan yapabilirsin;

Bir kayıt defteri hilesiyle Windows'un şifreleme / çözme özelliğine hızlıca erişebilirsiniz. Başlangıç'tan Çalıştır bölümüne girip "regedit" komutunu verin. Daha sonra;
"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\CurrentVersion\Explorer\Advanced" anahtarını açın ve boş alana sağ tıklayıp YENİ > Dword değerini yaratın. Adını EncryptionContextMenu koyduktan sonra değerinin 1 olarak girin ve kaydedip çıkın. Artık bir dosya üzerine sağ tıklayıp şifreleyebilirsiniz....



walla ben öle bi şey göremedim bulamadım
E
Espio ⭐ 19y
#4
Sitede olması lazım FolderLock Diye bir program

Ps:Niye istiyosun klasör şifreleme ? A-b-z? 😁
|
|O²| ⭐ 19y
#6
Yani direk bu kadar olur kopya çekmek 😄

Dogrusu budur ;

 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
O
Old School ⭐ 19y
#7
Yani direk bu kadar olur kopya çekmek 😄

Dogrusu budur ;

 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced

Sadece benim verdiğimde CurrentVersion yanında Windows yok ondan bulamamıştır doğrusu bu

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: