Klasör şifreleme programı lazım öle uyduruk değil ❗ Klasöre tıkladıgında şifre istesin başka bi şeye gerek yok
saolun şimdiden
KLasör Şifreleme (istek)
· 7 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
O
Old School
⭐ 19y
Klasör şifreleme programı lazım öle uyduruk değil ❗ Klasöre tıkladıgında şifre istesin başka bi şeye gerek yok
saolun şimdiden
Programa ihtiyacın olamdan yapabilirsin;
Bir kayıt defteri hilesiyle Windows'un şifreleme / çözme özelliğine hızlıca erişebilirsiniz. Başlangıç'tan Çalıştır bölümüne girip "regedit" komutunu verin. Daha sonra;
"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\CurrentVersion\Explorer\Advanced" anahtarını açın ve boş alana sağ tıklayıp YENİ > Dword değerini yaratın. Adını EncryptionContextMenu koyduktan sonra değerinin 1 olarak girin ve kaydedip çıkın. Artık bir dosya üzerine sağ tıklayıp şifreleyebilirsiniz....
Klasör şifreleme programı lazım öle uyduruk değil ❗ Klasöre tıkladıgında şifre istesin başka bi şeye gerek yok
saolun şimdiden
Programa ihtiyacın olamdan yapabilirsin;
Bir kayıt defteri hilesiyle Windows'un şifreleme / çözme özelliğine hızlıca erişebilirsiniz. Başlangıç'tan Çalıştır bölümüne girip "regedit" komutunu verin. Daha sonra;
"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\CurrentVersion\Explorer\Advanced" anahtarını açın ve boş alana sağ tıklayıp YENİ > Dword değerini yaratın. Adını EncryptionContextMenu koyduktan sonra değerinin 1 olarak girin ve kaydedip çıkın. Artık bir dosya üzerine sağ tıklayıp şifreleyebilirsiniz....
walla ben öle bi şey göremedim bulamadım
Sitede olması lazım FolderLock Diye bir program
Ps:Niye istiyosun klasör şifreleme ? A-b-z? 😁
Ps:Niye istiyosun klasör şifreleme ? A-b-z? 😁
viewtopic.php?f=207&t=37998
al arkadaşım lock folder güzel bir program
al arkadaşım lock folder güzel bir program
Yani direk bu kadar olur kopya çekmek 😄
Dogrusu budur ;
Dogrusu budur ;
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced O
Old School
⭐ 19y
Yani direk bu kadar olur kopya çekmek 😄
Dogrusu budur ;HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced
Sadece benim verdiğimde CurrentVersion yanında Windows yok ondan bulamamıştır doğrusu bu
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap