Icerige atla
Extraloob

Kıza hesap ödetilirmi

· 52 Yanıt · 4.8K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
B
Bartowski ⭐ 17y
#41
param olmasa bile ödetmem
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#42
Gerekirse olabilir :P


😱 😆
T
TuRKs41 ⭐ 18y
#43
İlla ben ödeyecem derse ödetirim
T
TuRKs41 ⭐ 18y
#44
param olmasa bile ödetmem


Bulaşıkları yıkarsın ozaman 😁 😁
R
Romeo ⭐ 17y
#45
Asla kıza hesap ödetilir mi yaw erkekliğin bi onuru vardır
Z
zeki_ce ⭐ 18y
#46
Ödetirim alma usulu şıkkı olmamış bence.O nu ancak almanlar yapar. 😜
Ama Ödetetirim tabi, aramızda paranın lafımı olur. 😉
B
blackdream ⭐ 19y
#47
Ödetirim tabi alman usulü
M
Mojito ⭐ 18y
#48
Ya o değil bana kız ısmarladı param yoktu 😜
ps:ne kadar düştüm ben yaa 😜
M
Mirage ⭐ 19y
#49
Ödetmem ama birgün olabilir.
Ya birgün parasız kalırsan 😄 😆
X
Xanthos ⭐ 19y
#50
ehu ehu , halkımızın ataerkil bir yapıdan geldiği nasıl belli oluyor 😄
Sizi gidi maçolar siziiiii 😈 😈

Hesap ödetme işi karşınızdaki bayana göre değişir. hayat müşterektir,yeri gelir ben öderim yeri gelir yarim öder 😎
D
DecipheR ⭐ 17y
#51
o.ç ödetir amq ödetenn anasını skym hepinizin
E
EdHardy ⭐ 19y
#52
mantıklı düşünülürse ödetilmesinin bir mahsuru yok.

fakat benim bünyeye aykırı o olay 😎

Sadece sana değil, benim piliç avlama kurallarıma da aykırı 😆



koptum 😜 😜 😜 😜 😜 🙏

+1905

kıza hesap odettigim gun benim öldügüm gündür.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: