param olmasa bile ödetmem
Kıza hesap ödetilirmi
· 52 Yanıt · 4.8K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
Gerekirse olabilir :P
😱 😆
İlla ben ödeyecem derse ödetirim
param olmasa bile ödetmem
Bulaşıkları yıkarsın ozaman 😁 😁
Asla kıza hesap ödetilir mi yaw erkekliğin bi onuru vardır
Ödetirim alma usulu şıkkı olmamış bence.O nu ancak almanlar yapar. 😜
Ama Ödetetirim tabi, aramızda paranın lafımı olur. 😉
Ama Ödetetirim tabi, aramızda paranın lafımı olur. 😉
B
blackdream
⭐ 19y
Ödetirim tabi alman usulü
Ya o değil bana kız ısmarladı param yoktu 😜
ps:ne kadar düştüm ben yaa 😜
ps:ne kadar düştüm ben yaa 😜
Ödetmem ama birgün olabilir.
Ya birgün parasız kalırsan 😄 😆
Ya birgün parasız kalırsan 😄 😆
ehu ehu , halkımızın ataerkil bir yapıdan geldiği nasıl belli oluyor 😄
Sizi gidi maçolar siziiiii 😈 😈
Hesap ödetme işi karşınızdaki bayana göre değişir. hayat müşterektir,yeri gelir ben öderim yeri gelir yarim öder 😎
Sizi gidi maçolar siziiiii 😈 😈
Hesap ödetme işi karşınızdaki bayana göre değişir. hayat müşterektir,yeri gelir ben öderim yeri gelir yarim öder 😎
o.ç ödetir amq ödetenn anasını skym hepinizin
mantıklı düşünülürse ödetilmesinin bir mahsuru yok.
fakat benim bünyeye aykırı o olay 😎
Sadece sana değil, benim piliç avlama kurallarıma da aykırı 😆
koptum 😜 😜 😜 😜 😜 🙏
+1905
kıza hesap odettigim gun benim öldügüm gündür.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap