Icerige atla
Extraloob

Kıza hesap ödetilirmi

· 52 Yanıt · 4.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
F
F10diP| ⭐ 19y
#21
Ödetmem ama birgün olabilir.
O
#22
Ödetmem tabi param bolsa param az olduğu zaman mecbur bölüşürüz. :P

bencede yani param olursa ödetmem ama kriz var 😳
F
F10diP| ⭐ 19y
#23
ödetilmez

para yoksa. 🕵️
P
Platiny ⭐ 17y
#24
asla ödetmem
H
#25
tum hesabı onun ustune atarım 😆
K
Kai ⭐ 18y
#26
ASLA
O
Old School ⭐ 19y
#27
Tavlıycağım hatun olursa itibar kazanmak için asla ödetmem sonra iş değişebilir
A
altanyunus ⭐ 19y
#28
ilk intiba önemlidir tabi 😄 ilk buluşmada ödetilmez 😄 hayatının geri kalan kısmında ödese bile bir sakıncası yok 😄 sürekli para verip icraat yapacaksam :Dooo yandık direk para için birlikte olanlar var vakit harcamaya değmez kanısındayım
S
SinemGonca ⭐ 17y
#29
tabiki asla
S
sphinx06 ⭐ 17y
#30
herkes yediğinin hesabını vermeli :))
P
Prada ⭐ 19y
#31
Hatuna hesap mı ödetilir.. Cebinde paran yoksa götürmeyeceksin bi yere cebinde paran varsada ödetmeyeceksin.. Erkekliğin kitabında yazar bunlar ☕


Godfatherin dediği gibi uzun ilişkilerde böyle şeylerin lafı olmaz tek cüzdan olayına dönüldüğü için.. Lakin flört aşamasında hesap ödetmek baskın rolünüzü bitirir yalan olursunuz 👴
A
Absence OP ⭐ 19y
#32
Hatuna hesap mı ödetilir.. Cebinde paran yoksa götürmeyeceksin bi yere cebinde paran varsada ödetmeyeceksin.. Erkekliğin kitabında yazar bunlar ☕


Godfatherin dediği gibi uzun ilişkilerde böyle şeylerin lafı olmaz tek cüzdan olayına dönüldüğü için.. Lakin flört aşamasında hesap ödetmek baskın rolünüzü bitirir yalan olursunuz 👴

Hocam dediklerin doğruda Polat gibi yapmak ta doğrumudur.''illede ödetmem'' gibisinden
P
Prada ⭐ 19y
#33
Doğrudur tabiiki.. Erkeğin olduğu yerde hatunun hesap ödemesi hatta buda ilk buluşmaysa baştan sona abes kaçar..
H
#34
Kriz olmadığında asla ama Kriz var mecvur kalırsam ödetirim.Kardeş payı öderiz Alman usulü
B
Brooklyn ⭐ 18y
#35
Planım şu 😄 İlişkinin başlarında tabiki ben öderim daha sonra hatun aLışsın dimi biraz 😄 Sonrası Onun 😄 Ben karısmam 😊
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#36
baba 3 altın kuraldan biridir bu. Benim yanımdaki hatun çantasını açamaz! Hesabınıda ben öderim yol masrafınıda ben karşılarım... Böle bi soru Türklere sorulurmu hiç?
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#37
Paran yoksa gitmezsin zaten ^^ Gidersen de adam gibi ödersin 😊
[ek #12654]
P
Platiny ⭐ 17y
#38
asla ödetilmez 😄
M
Mojito ⭐ 18y
#39
Gerekirse olabilir 😜
A
Anthrax ⭐ 17y
#40
Ödetmem Ama Karşımdaki İsrarla Kendisi ödemek isterse Durum deişir

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: