Ödetmem ama birgün olabilir.
Kıza hesap ödetilirmi
· 52 Yanıt · 4.8K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Ödetmem tabi param bolsa param az olduğu zaman mecbur bölüşürüz. :P
bencede yani param olursa ödetmem ama kriz var 😳
ödetilmez
para yoksa. 🕵️
asla ödetmem
H
HurRicanEmJ
⭐ 19y
tum hesabı onun ustune atarım 😆
ASLA
O
Old School
⭐ 19y
Tavlıycağım hatun olursa itibar kazanmak için asla ödetmem sonra iş değişebilir
A
altanyunus
⭐ 19y
ilk intiba önemlidir tabi 😄 ilk buluşmada ödetilmez 😄 hayatının geri kalan kısmında ödese bile bir sakıncası yok 😄 sürekli para verip icraat yapacaksam :Dooo yandık direk para için birlikte olanlar var vakit harcamaya değmez kanısındayım
S
SinemGonca
⭐ 17y
tabiki asla
herkes yediğinin hesabını vermeli :))
Hatuna hesap mı ödetilir.. Cebinde paran yoksa götürmeyeceksin bi yere cebinde paran varsada ödetmeyeceksin.. Erkekliğin kitabında yazar bunlar ☕
Godfatherin dediği gibi uzun ilişkilerde böyle şeylerin lafı olmaz tek cüzdan olayına dönüldüğü için.. Lakin flört aşamasında hesap ödetmek baskın rolünüzü bitirir yalan olursunuz 👴
Godfatherin dediği gibi uzun ilişkilerde böyle şeylerin lafı olmaz tek cüzdan olayına dönüldüğü için.. Lakin flört aşamasında hesap ödetmek baskın rolünüzü bitirir yalan olursunuz 👴
Hatuna hesap mı ödetilir.. Cebinde paran yoksa götürmeyeceksin bi yere cebinde paran varsada ödetmeyeceksin.. Erkekliğin kitabında yazar bunlar ☕
Godfatherin dediği gibi uzun ilişkilerde böyle şeylerin lafı olmaz tek cüzdan olayına dönüldüğü için.. Lakin flört aşamasında hesap ödetmek baskın rolünüzü bitirir yalan olursunuz 👴
Hocam dediklerin doğruda Polat gibi yapmak ta doğrumudur.''illede ödetmem'' gibisinden
Doğrudur tabiiki.. Erkeğin olduğu yerde hatunun hesap ödemesi hatta buda ilk buluşmaysa baştan sona abes kaçar..
H
HollowDalton
⭐ 18y
Kriz olmadığında asla ama Kriz var mecvur kalırsam ödetirim.Kardeş payı öderiz Alman usulü
Planım şu 😄 İlişkinin başlarında tabiki ben öderim daha sonra hatun aLışsın dimi biraz 😄 Sonrası Onun 😄 Ben karısmam 😊
baba 3 altın kuraldan biridir bu. Benim yanımdaki hatun çantasını açamaz! Hesabınıda ben öderim yol masrafınıda ben karşılarım... Böle bi soru Türklere sorulurmu hiç?
Paran yoksa gitmezsin zaten ^^ Gidersen de adam gibi ödersin 😊
[ek #12654]
asla ödetilmez 😄
Gerekirse olabilir 😜
Ödetmem Ama Karşımdaki İsrarla Kendisi ödemek isterse Durum deişir
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap