Icerige atla
Extraloob

kilit

· 71 Yanıt · 11K görüntüleme · Sayfa 4 / 4
Yanıtlar
D
DDR ⭐ 17y
#61
Kopyalasan bile takamıyosun.
R
#62
öncelikle arkadaşla dalga geçenler kendinizden utanın ❗ ❗ Burası bir bilgi paylaşım formudur bunu unutmayın.Arkadaş demekki böyle bişey duymuşki soruyor siz ise ne yapıyorsunuz.
Neyse arkadaşın konusuna gelelim arkadaşım item kopyalama diye birşey var simdi anlatamam fakat item kopyalanmasına kopyalanıyor ama kopya edilen item kullanılamıyor,satılamıyor ve oyundan cıkınca kayıp oluyor bu yüzden bu işlere hiç girme bnim tavsiyemi dinle 👴
I
iboshow ⭐ 17y
#63
Siz çocuğa inanmıyorsunuz ama oluyo ben geçen 64+10 sSoSun Bowumu kopyaladım Tost makinasının arasına koydum Tost makinasının üstüne azcık zamk koycan birazda altına
tostun arasına koycan bow uzamklara yapışan bow 2ye ayrılcak :?! Busefer eline 32 +5 So 32+5 sun bowlar olarak geri dönüo ?!!!!!!!
GÜZEL TOPİC +




SußHeRSiN DoSTuM... 😉 👍
A
apoxredis OP ⭐ 19y
#64
ya yok böle bişey ya RiodeJaneiro çok tşk. bu topic 2007 den kalma görünce şok oldum 2007 de oyuna yeni başlıyodum ve item kopyalamakla ilgili bir kaç topic gördüm bu sitede bende merak edip sordum bu kadar dalga geçilmez!!
W
#65
1 Bardak su
1 çay kaşıgı şeker
1 corba kasıgı un
Bir adet pasta kalıbı 2 li olsun
2 adet yumurta
hepsini karıştır. At fırına 20 dk bekle cıkar aynısından 2 tane olur 😁

ohara ^^ 😆
G
Gameworld ⭐ 19y
#66
2007 den kalma topici ne hale getirdiniz adam şimdi belkide oyunun en iyi playerlarından biri olmuştur ama siz dalga geçiyorsunuz hala kendinizden utanın !
J
Justyce ⭐ 17y
#67
itemi seç ctrl+C yap kopyalar yapıştırmak istersen ctrl+V yap daha ayrıntılı bilgi almak istersen http://www.muzeyyensenar.org da bulabilirsin 😁

zaa 😄 haha
J
JbS ⭐ 17y
#68
arkadaslar banada bi sosun kopyalayın plss parası neyse verriirm

Spoiler
ya hala böle playerlar var mı sasıyorummmmm ama
I
invaders ⭐ 18y
#69
Önce Tarat Sonra Bi kaç tanesini yazıcıdan çıkart arkadaşlarına dagıt
A
apoxredis OP ⭐ 19y
#70
arkadaslar banada bi sosun kopyalayın plss parası neyse verriirm

Spoiler
ya hala böle playerlar var mı sasıyorummmmm ama



hala yok 2007 de vardı!!!
E
Excluded ⭐ 18y
#71
Beyler ne kadar komik olsada bize yakışmaz dalga geçmek Boşverin bilmiyo oyunu demekki yeni başladı 😎

+1903
2007 den kalma topici ne hale getirdiniz adam şimdi belkide oyunun en iyi playerlarından biri olmuştur ama siz dalga geçiyorsunuz hala kendinizden utanın !

- Resim Silinmiş.
alın size kopya böle olur ama bunlar it sürüsü

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: