Şimdi kardeş yaptım sinek bulmak biraz zor oldu ama olsun tek seferde 2 sinek buldum cenabet 😄 kavanoza attım soğudular bayaa.Uçakı hazırlamıştım ilk denemede uçtular ama sonra küçük bi ayrıntı dikkatimi çekti sadece kanat uçuyodu 😄 Gövde yerde iyi yapışmamış sonra sinekleri zarzor yakaladım zaten.İşte yapıştırdım iyice saldım uçtu ve düştü son deneme yapiyim dedim Uçağın ucunu yaktım kibrit yanıyodu dışarda yaptım evde yemedi 😄 yandı biraz sineklere gelince söndü ve güm sineklerinde günahını aldık cenabettiler galba 😄
Kibritle uçabilen uçak yapımı
· 36 Yanıt · 3.4K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Eğer , bir gün evde 4 tane sinek bulabilirsem ve bunları yakalıyabilirsem emin olun ki deniyicem 😄 🎅
yazın başında verilseydi keşke 😄 yapardık ne güzel
güzele benziyor :D
😄 süper
yazıktır ya ne kadr iğrenc gelsede can tasıyorlar öbür arafta 😄 aynı uçağa seni yapiştirirlar
😁 😁 😁 xD
Yahu gidin allah aşkına.Bunu kim evde denemek ister 😆
Ben 😄 yeterli sayıda sinek bulduğum an deniycem 😁
S
Scintillate
⭐ 17y
Herşey istemekle olmuyor ama istemek başarmanın yarısıdır derler. Şahsen yapmaya çalışırdım ama babam sinekleri pek sağlam bırakmaz 😆
way süpermiş gerçekten uçuruyomu sinekler..
Birşey sormak istiyorum, şu anda bu motorların gücünü öğrenmek istiyorum. Motorun gücüne göre uçağı dizayn edicemde....
kuyruk tarafına 2 tane daha koymayı düşünüyorum.
Tahminimce her biri 0,01hp(horsepower) olsa, 4x 0,01= 0,04 olur
ön kanatlara toplamda 4 tane konduğuna göre 10gr lık uçağa arka kanada 2 moto daha eklersem böylece daha hızlı bir uçuş elde edebiliriz.
Uçağın projesi hazır şimdi
FirmaAdı: SinekLines
BusinessClass Ticket: Free
Slogan: "Uçağınız her an yanınızda"
kuyruk tarafına 2 tane daha koymayı düşünüyorum.
Tahminimce her biri 0,01hp(horsepower) olsa, 4x 0,01= 0,04 olur
ön kanatlara toplamda 4 tane konduğuna göre 10gr lık uçağa arka kanada 2 moto daha eklersem böylece daha hızlı bir uçuş elde edebiliriz.
Uçağın projesi hazır şimdi
FirmaAdı: SinekLines
BusinessClass Ticket: Free
Slogan: "Uçağınız her an yanınızda"
sweetCHIEF
⭐ 17y
motorlar çok saglam zaaa xD
ahahahhaa 😁
yazıktır ya ne kadr iğrenc gelsede can tasıyorlar öbür arafta 😄 aynı uçağa seni yapiştirirlar
Tabi öteki taraftata yaz ayında biz onları gıcık edicez, onlarda can taşıyorlar bizim gibi 😁
M
MrCrossover
⭐ 17y
motorlar çok saglam zaaa xD
😆
deneyen warmı 😄
Var, camdan aşağı attım, Uçak kontrolsüzce yere çakıldı. Kara kutudan çıkan raporlara göre, motorlardan 2 si aşırı soğuk nedeni ile durmuş. 😁
A
artvinlecocuk
⭐ 17y
denemek lazım 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap