Icerige atla
Extraloob

Kibritle uçabilen uçak yapımı

· 36 Yanıt · 3.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
sparco183 ⭐ 18y
#21
Şimdi kardeş yaptım sinek bulmak biraz zor oldu ama olsun tek seferde 2 sinek buldum cenabet 😄 kavanoza attım soğudular bayaa.Uçakı hazırlamıştım ilk denemede uçtular ama sonra küçük bi ayrıntı dikkatimi çekti sadece kanat uçuyodu 😄 Gövde yerde iyi yapışmamış sonra sinekleri zarzor yakaladım zaten.İşte yapıştırdım iyice saldım uçtu ve düştü son deneme yapiyim dedim Uçağın ucunu yaktım kibrit yanıyodu dışarda yaptım evde yemedi 😄 yandı biraz sineklere gelince söndü ve güm sineklerinde günahını aldık cenabettiler galba 😄
K
Kriptex ⭐ 17y
#22
Eğer , bir gün evde 4 tane sinek bulabilirsem ve bunları yakalıyabilirsem emin olun ki deniyicem 😄 🎅
K
Kobe ⭐ 19y
#23
yazın başında verilseydi keşke 😄 yapardık ne güzel
T
Tatanga ⭐ 19y
#24
güzele benziyor :D
E
exotic ⭐ 18y
#25
😄 süper
C
Castiela ⭐ 18y
#26
yazıktır ya ne kadr iğrenc gelsede can tasıyorlar öbür arafta 😄 aynı uçağa seni yapiştirirlar


😁 😁 😁 xD
I
iloman ⭐ 18y
#27
Yahu gidin allah aşkına.Bunu kim evde denemek ister 😆

Ben 😄 yeterli sayıda sinek bulduğum an deniycem 😁
S
#28
Herşey istemekle olmuyor ama istemek başarmanın yarısıdır derler. Şahsen yapmaya çalışırdım ama babam sinekleri pek sağlam bırakmaz 😆
R
Relax ⭐ 17y
#29
way süpermiş gerçekten uçuruyomu sinekler..
Y
Yukie ⭐ 19y
#30
Birşey sormak istiyorum, şu anda bu motorların gücünü öğrenmek istiyorum. Motorun gücüne göre uçağı dizayn edicemde....

kuyruk tarafına 2 tane daha koymayı düşünüyorum.

Tahminimce her biri 0,01hp(horsepower) olsa, 4x 0,01= 0,04 olur
ön kanatlara toplamda 4 tane konduğuna göre 10gr lık uçağa arka kanada 2 moto daha eklersem böylece daha hızlı bir uçuş elde edebiliriz.

Uçağın projesi hazır şimdi
FirmaAdı: SinekLines
BusinessClass Ticket: Free
Slogan: "Uçağınız her an yanınızda"
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#31
motorlar çok saglam zaaa xD

ahahahhaa 😁
Y
Yukie ⭐ 19y
#32
yazıktır ya ne kadr iğrenc gelsede can tasıyorlar öbür arafta 😄 aynı uçağa seni yapiştirirlar


Tabi öteki taraftata yaz ayında biz onları gıcık edicez, onlarda can taşıyorlar bizim gibi 😁
M
#33
motorlar çok saglam zaaa xD


😆
A
Aircon ⭐ 19y
#34
deneyen warmı 😄
Y
Yukie ⭐ 19y
#35
Var, camdan aşağı attım, Uçak kontrolsüzce yere çakıldı. Kara kutudan çıkan raporlara göre, motorlardan 2 si aşırı soğuk nedeni ile durmuş. 😁
A
#36
denemek lazım 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: