Icerige atla
Extraloob

keylogger dan kurtulma

· 5 Replies · 1.3K views
C
CWsaila OP ⭐ 19y
#1
Evet arkadarşlar ilk önce pc nizde keylogger olup olmadığını nasıl anlarız bunu acılıyorum:
CTRL+ALT+DELETE Ye Basın ve Oradan işlermere gelin Orda services.exe wardır bunun yanında SYSTEM yazması lazım
Eğer SYSTEM değilde yanında Kullanıcı ismi yazarsa Örn: ADMİN gibi
Anlayın ki pc dinzde keylogger war !

keylogger dan kurtulma:
1.ilk önce Başlat/Çalıştır/msconfig Bunu yazın Ordan Başlangıca GElin ve Bütün işlemleri Devre dışı Bırak De Sonra pc nizi yeniden başlatın
2.Bilgisayarım/C/windows/system e gelin ORdaki services.exe i silin
3.Sonra yine Calıştır/msconfig a girin Tekrar başlangıc bütün işlemleri Uygulaya tıklayın Ve pc nizi yeniden başlatın Ve artık keylogger dan kurtuldunuz!...
İsterseniz CTRL+ALT+DELETE ye gir işlemlere gel services.exe in yanına bakın Yanında SYSTEM yazar
5 Replies
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#2
saol çok ihtiyacı olanlar var benim deil ama olsun

bazı arkadaşlarım bndan kurtulmak için format atıodular Very Happy
N
#3
hehe yaşasın system yazıyo bende
J
#4
olley bendede system yazıyo Very Happy Very Happy
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#5
bende COoL_NuKeR yazıo

Desem inanmayın Very Happy SYSTEM yazıo Very Happy

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: