keşke güneşte soyulan derilerimi türk hava kurumuna bağışlasaydım 😁 (kurban bayramında toplanan derilerin THY bağışı gibi 😁 )
Keşke
· 24 Yanıt · 2.8K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
O
orcun54321
⭐ 18y
keske 90 lwl olsaydim sonra onu katil edip 1 e dusurseydim sonrada oyunu biraksaydim 🙏 😈 😈
keske FuLL sun charım olsaydı
keşke exl da sevilen biri olsam mod olsam 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap