Icerige atla
Extraloob

Keşke

· 24 Yanıt · 2.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
X
X-On|CooL ⭐ 18y
#21
keşke güneşte soyulan derilerimi türk hava kurumuna bağışlasaydım 😁 (kurban bayramında toplanan derilerin THY bağışı gibi 😁 )
O
orcun54321 ⭐ 18y
#22
keske 90 lwl olsaydim sonra onu katil edip 1 e dusurseydim sonrada oyunu biraksaydim 🙏 😈 😈
O
ozy67 ⭐ 19y
#23
keske FuLL sun charım olsaydı
S
Seppuku ⭐ 18y
#24
keşke exl da sevilen biri olsam mod olsam 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: