kızı opmeye falan kalkısacaksan yani ilk opucuku yasamaya niyatlendiysen mutlaka yanlız kalıcanıs bi ortam sec sahsen benimki ahlak polisleri sayesinde karakolda bitmişti 😁 😁 😁 allahtan ucuz yırttım
bide ilk tanısma esnasında utangaclık yapma baktın bi ortamda kız seni izliyo goz goze geldiniz asla gozunu kacırma gozunu kacırman guvensizliginin isaretidir sende kıza bak hafif bi gulumse gulumsemeye karsılık gelirse işin kolaydır demektir
konusmaya basladıgında ellerine hakim ol tişörtünle oynama karsıdan komik gorunuyo bu hem tanısmada hem bulusmad agecerli
Kendine Güvenmek Veya Güvenmemek...
· 34 Replies · 2.4K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
kendine guven yaa hiç bi kız kendine guvenmiyenlerden hoslanmas sanmam yani ajdar deilsen azda olsa bi tip vardır gene yakısıklısındır begenecek biri cıkar
Eyw Saolasın...
M
MassiveAttack
⭐ 19y
Bu biraz insanın yaşayışı ile ve hayata bakışı ile ilgili. Püf noktasıda kendinle barışık olmak.
Aynaya bakarsın, saçını, sakalını, üstünü başını düzeltirsin fakat ayna senin ona baktığını gösterir başka bir şey değil.
Yalancıdır ayna seni göstermez tersini gösterir. Görmekle bakmak arasında fark vardır.
Kimi insan bir bakışta insanın içini ruhunu, orda saklı şeyleri görür.
Kendisi ile barışık insan detayları önemsemez çünkü aşk senin ve benim göremeyeceğimiz çok küçük detayların içinde gider sevgiliye..
Gülümserken ağzının duruşu, çenenin yapısı ya da küçük bir el hareketi bile etkiler tüm bunları.
Kalbinin güzelliği çoğu zaman en çirkin diyebileceğimiz insanın yüzünden fışkırır konuştuğu anda.
Ve duru bir vicdan, güzel bir kalp dünyadaki en yakışıklı en karizmatik insandır.
Aynaya bakarsın, saçını, sakalını, üstünü başını düzeltirsin fakat ayna senin ona baktığını gösterir başka bir şey değil.
Yalancıdır ayna seni göstermez tersini gösterir. Görmekle bakmak arasında fark vardır.
Kimi insan bir bakışta insanın içini ruhunu, orda saklı şeyleri görür.
Kendisi ile barışık insan detayları önemsemez çünkü aşk senin ve benim göremeyeceğimiz çok küçük detayların içinde gider sevgiliye..
Gülümserken ağzının duruşu, çenenin yapısı ya da küçük bir el hareketi bile etkiler tüm bunları.
Kalbinin güzelliği çoğu zaman en çirkin diyebileceğimiz insanın yüzünden fışkırır konuştuğu anda.
Ve duru bir vicdan, güzel bir kalp dünyadaki en yakışıklı en karizmatik insandır.
R
RoyalFlush
⭐ 19y
Konuşacağın konularada dikkat etmeni öneririm.Eğer olurda eski erkek arkadaşlarından bahsetmeye başlarsa dil çabukluğu ile konuyu değiştir veya arkana bile bakmadan uzaklaş.Çünkü kanka ayağına bağlayacaktır bu muhabbetin sonu.Sonunuz iyi olmaz.Platonik taraf sen,umursamayan taraf o olur.
Birde 4s var.Unutma kendine güvenmek yapabileceklerinin sınırları ile doğru orantılıdır 😉
Birde 4s var.Unutma kendine güvenmek yapabileceklerinin sınırları ile doğru orantılıdır 😉
Bu biraz insanın yaşayışı ile ve hayata bakışı ile ilgili. Püf noktasıda kendinle barışık olmak.
Aynaya bakarsın, saçını, sakalını, üstünü başını düzeltirsin fakat ayna senin ona baktığını gösterir başka bir şey değil.
Yalancıdır ayna seni göstermez tersini gösterir. Görmekle bakmak arasında fark vardır.
Kimi insan bir bakışta insanın içini ruhunu, orda saklı şeyleri görür.
Kendisi ile barışık insan detayları önemsemez çünkü aşk senin ve benim göremeyeceğimiz çok küçük detayların içinde gider sevgiliye..
Gülümserken ağzının duruşu, çenenin yapısı ya da küçük bir el hareketi bile etkiler tüm bunları.
Kalbinin güzelliği çoğu zaman en çirkin diyebileceğimiz insanın yüzünden fışkırır konuştuğu anda.
Ve duru bir vicdan, güzel bir kalp dünyadaki en yakışıklı en karizmatik insandır.
Konuşacağın konularada dikkat etmeni öneririm.Eğer olurda eski erkek arkadaşlarından bahsetmeye başlarsa dil çabukluğu ile konuyu değiştir veya arkana bile bakmadan uzaklaş.Çünkü kanka ayağına bağlayacaktır bu muhabbetin sonu.Sonunuz iyi olmaz.Platonik taraf sen,umursamayan taraf o olur.
Birde 4s var.Unutma kendine güvenmek yapabileceklerinin sınırları ile doğru orantılıdır ;)
Yzdıgnız Seyler Grçekten İçimi Rahatlattı Saolun...
Kendine güvenmek için önce kendin ol.Eğer onuun beğendiği gibi olmaya çalışırsan ne o ne de sen mutlu olursun.Rolünü sonsuza kadar oynayamazsın çünkü.Ve hiçbir şekilde hiç kimseyi sevmeye zorlama.Hiç bir kalbe kapısı kırılarak girilmez...
Kendine güvenmek için önce kendin ol.Eğer onuun beğendiği gibi olmaya çalışırsan ne o ne de sen mutlu olursun.Rolünü sonsuza kadar oynayamazsın çünkü.Ve hiçbir şekilde hiç kimseyi sevmeye zorlama.Hiç bir kalbe kapısı kırılarak girilmez...
ben kendim olursam hiç bi kızı hayatta ama hayatta tavlayamam o yüzden töve ettim 😁
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
Ben seni kendine getireyim.
Şimdi sen aynaya baktığın zaman kendini kötü hissetmen normal.
Çünkü her insan kendine göre çirkindir. Karşıdaki hiç gerçekte göremediği şeydir.
Senin aynısını sokakta görsen "Yakışıklı çocukmuş." deme olasılığın yüksek.
Kendine güvensizlik genelde kendini iğrenç görmekten kaynaklanır.
İnsan bazen yürüyüşünden bile güvensizlik duyar. Bunun için hayatını yaşamalısın.
Sonuçta maksimum 80 yıl yaşayacaksın, sonraki yer güzelliğin değil iyiliğin egemen olduğu yerdir.
Allah seni böyle yarattıysa bir nedeni vardır.
"Yolda yüyürken ayağın bir taşa değse, bil ki bir nedeni vardır."
Şimdi sen aynaya baktığın zaman kendini kötü hissetmen normal.
Çünkü her insan kendine göre çirkindir. Karşıdaki hiç gerçekte göremediği şeydir.
Senin aynısını sokakta görsen "Yakışıklı çocukmuş." deme olasılığın yüksek.
Kendine güvensizlik genelde kendini iğrenç görmekten kaynaklanır.
İnsan bazen yürüyüşünden bile güvensizlik duyar. Bunun için hayatını yaşamalısın.
Sonuçta maksimum 80 yıl yaşayacaksın, sonraki yer güzelliğin değil iyiliğin egemen olduğu yerdir.
Allah seni böyle yarattıysa bir nedeni vardır.
"Yolda yüyürken ayağın bir taşa değse, bil ki bir nedeni vardır."
B
BlackLighT
⭐ 19y
benimde bu konuda problemim var bende kendimi cirkin hissediyorum ama yaşıyıp gidiyoruz 😄
muhim olan kalbin güzel olsun bunu karşındakiler bilmez ama sen bil yeter 😉
muhim olan kalbin güzel olsun bunu karşındakiler bilmez ama sen bil yeter 😉
J
Journalist
⭐ 19y
benimde bu konuda problemim var bende kendimi cirkin hissediyorum ama yaşıyıp gidiyoruz 😄
muhim olan kalbin güzel olsun bunu karşındakiler bilmez ama sen bil yeter ;)
+1905
bende kendimi çirkin hissediyorum hatta ileri düzeyde doğa vakası da diyebiliyorum bazen kendime 😁
bi psikolağa görün herşeyi kafana takman konusunda bence sonra kendiliğinden qelecektir...
bakın kendinizi cirkin bulmak buyuk yanılgı bende kendimi acayip cirkin buluyorum ama cevrem ve ozellikle kız arkadasımın dedikleri benim dusunduklerimin tamamen tersi rahat ol takma fazla
Ben seni kendine getireyim.
Şimdi sen aynaya baktığın zaman kendini kötü hissetmen normal.
Çünkü her insan kendine göre çirkindir. Karşıdaki hiç gerçekte göremediği şeydir.
Senin aynısını sokakta görsen "Yakışıklı çocukmuş." deme olasılığın yüksek.
Kendine güvensizlik genelde kendini iğrenç görmekten kaynaklanır.
İnsan bazen yürüyüşünden bile güvensizlik duyar. Bunun için hayatını yaşamalısın.
Sonuçta maksimum 80 yıl yaşayacaksın, sonraki yer güzelliğin değil iyiliğin egemen olduğu yerdir.
Allah seni böyle yarattıysa bir nedeni vardır.
"Yolda yüyürken ayağın bir taşa değse, bil ki bir nedeni vardır."
Aynen Yürüyüsümde Bile Sorun Görüyorum Bazen Bu Sorunun Sadece Bnde Olmadıgını Blmek İi Oldu Saolasın...
bi psikolağa görün herşeyi kafana takman konusunda bence sonra kendiliğinden qelecektir...
Yok Be Kardes O Kadar Yok Babadan Gelen Bi Özellik...
bakın kendinizi cirkin bulmak buyuk yanılgı bende kendimi acayip cirkin buluyorum ama cevrem ve ozellikle kız arkadasımın dedikleri benim dusunduklerimin tamamen tersi rahat ol takma fazla
Bu Olay Çktıgından Beri en Az 7 Kız Arka Srdm Hpsinin Dedigi Cvpda Snn Dedigin Gibi Bnm Düsüncemle Tamamen Ters Oldu...
Log in to write a reply.
Log In