Icerige atla
Extraloob

KdBot Kurulumu [download & kurulum anlatımı ]

· 120 Yanıt · 46K görüntüleme · Sayfa 4 / 6
Yanıtlar
H
haslal ⭐ 16y
#61
ya nasıl serverin ipsini bulacağız anlamadım hala, sorunlarınızı çözüyosunuz bare nasıl çözdüğünüzü açıklayın lutfen!
H
haslal ⭐ 16y
#62
Tamam oldu server ip sini edxloaderda yazıyomus zaten dikkat etmemişim 😄
Kalkandelen
Kalkandelen OP ⭐ 17y
#63
botu indirdikten sonra gereken programları kurmassan olur o hata
O
okansp ⭐ 14y
#64
Kardeş 2 sorum olacak daha botu çalıştırmayı denemedim ama 😄
1- bU bot windows 7 64 bit destekliyomu değilse nasıl yapıcaz ??
2- Bu bot çarda mana bittinğinde towna dönup npc den potları alıp kasılma alanına gidiyomu ??


Teşekürler 😊 🤝
T
trcrow ⭐ 17y
#65
Ya kardesim işlem önceligine dikkat ediyorum fakat charı gormuyor su nedenden olabılırmı ? = bizim oynadıgımız pserver media.tmn vb sekıllerde loaderı acmak ıcın .pk2 olması lazm .pk2 yapıyorum loaderı acıyorum fakat oyuna gırmesı ıcınde .tmn gerekıyor loaderı actıktan sonra .tmn ye cevırıyorum ve oyun acılıyor.Fakat bot charı gormuyor :S çözum pls...
Y
yigitet ⭐ 14y
#66
kardeş aynı sorun bendede var işlem önceliğini yapıyorum ama bot charı görmüyor bi el at
Y
yigitet ⭐ 14y
#67
E
eonder87 ⭐ 19y
#68
arkadaşlar ben tamamen çalıştırdım fakat benim sorunum item toplamaması ve spota kendisinin gitmemesi oldu... bu itemleri toplamasını nasıl saglayabilirim belkide oyuna göre bir item.txt yoktur. olabilirmi hem nova itemleri hemde normal itemleri toplatmak için ne yapmam gerekir...

bu arada
MSVC100.dll hatası alanlar C++ Runtime 2010 kursun
skill.txt hatası alanlar library files kursun...

birde bu botu windows 7 üzerinde açmak isteyen arkadaşlar ise edxSilkroadLoader6 isimli loaderi kullansın ben 2 günde zar zor buldum ve ayarlarını anca yaptım inşallah sizdede sorun çıkmaz...

güncel itemlist lazım bana...
Y
yigitet ⭐ 14y
#69
''you have been disconnected from the server'' serverin ıp sini proxye yazdım edxsilkroadlader_Lite ordada serverin ıp si yazıo deli etti.. framework ve microsof visual c++ nın bütün sürümleri yüklü Yardımlarını büyük bir umutla bekliyorum..
P
panpaa ⭐ 14y
#70
beyler oyunu açıyorum ilk sonra o dediklerinizi botu falan açıyorum ayarları yapıyorum skillerde reload falan olmuyo start diyom hiç bişey olmuyo niye??
F
felon5 ⭐ 17y
#71
bota girdiğimde 100% dolmuş sürekli kendini yeniliyor gibi gözüküyor bot acılmıyor delircem yardım lütfen fear1
O
#72
Biriniz bakabilirmi kardeşim 😄 Herşeyi yapiyorum Oyuna giyorum kd botu flean açiyorum ama Kd botta çarin skılleri felan gözukmuyor neden ? disapprove
S
S4YKLO ⭐ 16y
#73
teşekürler ama bu botun item filter i tam bir delirme sebebi :s
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#74
teşekürler ama bu botun item filter i tam bir delirme sebebi :s

e ucuz etin yahnisi 😄
E
#75
Bütün privatelerde işlermi acep.
D
darkasdas ⭐ 14y
#76
herşeyi eksiksiz yaptım fakat start deyince oyun açılır gibi oluyo öyle kalıyo. kaç kere baştan aldım ama sonuç aynı
S
skapa02 ⭐ 15y
#78
beyler ben açıyorum herşeyi c++ library filesıda indirdim sadece kdbotlite açtığımda ekranda çıkan sarı küçük şey öle kalıyor doluyor yeniden 0 oluyor açılmıyor lütfen yardım edin
N
naklow12 ⭐ 16y
#79
Herşeyi yapıyorum, Start diyorum. Tam açılacakmış gibi geliyor. Bazen ekranın ortasına o diktörtgen şey de geliyor. Sonra çat diye kesiliyor birden yok oluyor sro_client.exe :S
N
naklow12 ⭐ 16y
#80
Tamam artık hata vermiyor. Hack Shield oyunu kapatıyor diyor sadece şu anda. Onu nasıl düzeltiriz ?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: