Icerige atla
Extraloob

KdBot Kurulumu [download & kurulum anlatımı ]

· 120 Yanıt · 46K görüntüleme · Sayfa 3 / 6
Yanıtlar
B
Braunx ⭐ 19y
#41
rardan vi Kdbotexe yi çıkarmıyo neden çıkarmıyo anlyamadım :)


antivirüsünden kaynaklanabilir devre dışı bırakıp deniyebilirsin.
Q
qokhan21 ⭐ 16y
#42
Bişi sorcam bowla actım ben sonunda oldu :)) tşkrler bilgi için , ama bi sorun var gibi sanki skilleri atıyor daha cok normal arow atıo skilleri seri atmıyor neden olabilir.
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#43
Bişi sorcam bowla actım ben sonunda oldu :)) tşkrler bilgi için , ama bi sorun var gibi sanki skilleri atıyor daha cok normal arow atıo skilleri seri atmıyor neden olabilir.

e yani ucuz etin yahnisi misali bu bottan daha fazlasını bekleyemeyiz 😊
B
Braunx ⭐ 19y
#44
Bişi sorcam bowla actım ben sonunda oldu :)) tşkrler bilgi için , ama bi sorun var gibi sanki skilleri atıyor daha cok normal arow atıo skilleri seri atmıyor neden olabilir.


walla 110 lvl botla 110 lvl moblarda kasıyorum ara sıra tek ok attıgı oluyo ama herzaman digil mob geçişlerinde bazen skill ayarlarını tekrar bi kontrol et bence
Q
qokhan21 ⭐ 16y
#45
skil ayarları düzgün , geçişlerde filan sornda arada bi duruyor işte bide normal arow atıo 😊
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#46
skil ayarları düzgün , geçişlerde filan sornda arada bi duruyor işte bide normal arow atıo :)

ben de baya kullandım botu, normal bu tür şeyler
I
#47
İyi günler mod dedikleriniz yapıom ama hackshield hata verior ve kapatıor..
I
#49
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=5555
bunu kurdunuz mu?

ewt yükledim hackshield tarafından hata uyarı verip oyunu kapatıyor.
Kalkandelen
Kalkandelen OP ⭐ 17y
#50
virüs programından yapabilirmi ? hatanın bir resmi varmı acaba ?
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#51
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=5555
bunu kurdunuz mu?

ewt yükledim hackshield tarafından hata uyarı verip oyunu kapatıyor.

hangi oyunu oynuyorsunuz? vsro files olduğundan eminmisiniz
I
#52
Teamviewer 7 varsa uzaktan bağlanıp sorunu halledebilirmisiniz...
I
#53
virüs programından yapabilirmi ? hatanın bir resmi varmı acaba ?

teamviewer 7 varsa uzaktan bağlanıp halledemezmisiniz..
I
#54
Normal silkroad online oynuom tabiki
Kalkandelen
Kalkandelen OP ⭐ 17y
#55
bot yüklerken sanırım sorun olmuştur bence tekrar yükle
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#56
isro da bu bot çalışmamakta bildiğim kadarıyla
S
#57
Merhaba arkadşlar... Ben AegSRO_Extreme oynuyorum bu botu serverda çalıştıranlar var ama ben bi türlü çalıştıramadım..

Herşeyi yaptım sadce loderla oyuna girerken ip kısmındaki kutucukları işareledğimde hata veriyor ve oyuna girmiyoır eğer ordaki ip kısmına tik koymazsam açıyor oyunu ama bu sferde bot charı görmüyor.

2.olarak ip finder ı açıyorum select server dio aşşasında class blody dimond fln yazıyor oyun ipsinide bulmadım bu yüğaden anlmadığımdan nasıl yapıcam acaba ?
M
Mavi Reyiz ⭐ 19y
#58
Şu zamana kadar şu konu sabit kalmış ya helal olsun. şuan tarattim exe sini virüstotal'dan 30/43 çıktı... ve "hala virüs yok" tarattım diyen modlar var
S
#59
Merhaba arkadşlar... Ben AegSRO_Extreme oynuyorum bu botu serverda çalıştıranlar var ama ben bi türlü çalıştıramadım..

Herşeyi yaptım sadce loderla oyuna girerken ip kısmındaki kutucukları işareledğimde hata veriyor ve oyuna girmiyoır eğer ordaki ip kısmına tik koymazsam açıyor oyunu ama bu sferde bot charı görmüyor.

2.olarak ip finder ı açıyorum select server dio aşşasında class blody dimond fln yazıyor oyun ipsinide bulmadım bu yüğaden anlmadığımdan nasıl yapıcam acaba ?
S
#60
tmm oldu çalışıyor teşekkürler

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: