rardan vi Kdbotexe yi çıkarmıyo neden çıkarmıyo anlyamadım :)
antivirüsünden kaynaklanabilir devre dışı bırakıp deniyebilirsin.
rardan vi Kdbotexe yi çıkarmıyo neden çıkarmıyo anlyamadım :)
Bişi sorcam bowla actım ben sonunda oldu :)) tşkrler bilgi için , ama bi sorun var gibi sanki skilleri atıyor daha cok normal arow atıo skilleri seri atmıyor neden olabilir.

Bişi sorcam bowla actım ben sonunda oldu :)) tşkrler bilgi için , ama bi sorun var gibi sanki skilleri atıyor daha cok normal arow atıo skilleri seri atmıyor neden olabilir.
skil ayarları düzgün , geçişlerde filan sornda arada bi duruyor işte bide normal arow atıo :)


http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=5555
bunu kurdunuz mu?
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=5555
bunu kurdunuz mu?
ewt yükledim hackshield tarafından hata uyarı verip oyunu kapatıyor.

virüs programından yapabilirmi ? hatanın bir resmi varmı acaba ?

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap