
direk 1.5b'den satabilirim, yada B düşmesini umarak kırabilirim.
çok kararsız kaldım, aranızda hiç SOM kırmış olan var mı? 😁

3 arkadaşımda som 10dg kırarak b elde etti 👍
Biri som chine sword biri 1h diğeri ise harptı +5 di umarım sana'da çıkar 😁
Som chine sword fb idi diğerleri öle tam sayılmazdı max blue diyebiliriz 👍
Som chine sword fb idi diğerleri öle tam sayılmazdı max blue diyebiliriz 👍
+'larıda yazarsan çok sevinirim. iyi geceler 😁
arkadaşlar silahda advanced cıkmasında + nın önemi yok sayılacak kadar az önemli olan full blue olmasıdır...
b grade nedir 😊 coktndır uzaktımda srodan
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap