Icerige atla
Extraloob

Karahan Online [Resimler]

· 46 Yanıt · 13K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
L
Leet1 ⭐ 19y
#21
Bilmiyorlarki bir mmorpg oyunu yapmak yıllar alıyor milyonlara mal oluyor

çok basit zaten 1 ss e bakıp salla demek..
T
TwiLighT ⭐ 18y
#22
bana göre tek sorun oyunun tamamen türkçe olması. 🙄
P
Pro ⭐ 18y
#23
bana göre tek sorun oyunun tamamen türkçe olması. 🙄

Ne yani türkçe olması mı rahatsız ediyr seni ? bence rahatsızlık sende ingilizce olunca daha mı iyi anlayacaksın ? :? 🤔
T
TwiLighT ⭐ 18y
#24
bana göre tek sorun oyunun tamamen türkçe olması. 🙄

Ne yani türkçe olması mı rahatsız ediyr seni ? bence rahatsızlık sende ingilizce olunca daha mı iyi anlayacaksın ? :? 🤔


metin2 de türkçeydi ne oldu? anca 7-8 yaşındaki çocuklar doluştu oyuna. ne zevki kaldı o çocuklarla o oyunu oynamanın? oyun biraz zor olacak, karmaşık olacak, tamamen de ingilizce olacak ki biraz zeka seviyesini yükseltelim oyunda 😴
P
Pro ⭐ 18y
#25
bana göre tek sorun oyunun tamamen türkçe olması. 🙄

Ne yani türkçe olması mı rahatsız ediyr seni ? bence rahatsızlık sende ingilizce olunca daha mı iyi anlayacaksın ? :? 🤔


metin2 de türkçeydi ne oldu? anca 7-8 yaşındaki çocuklar doluştu oyuna. ne zevki kaldı o çocuklarla o oyunu oynamanın? oyun biraz zor olacak, karmaşık olacak, tamamen de ingilizce olacak ki biraz zeka seviyesini yükseltelim oyunda 😴

metin2 yi hiç oynamadım bilemeyecegim ama k. online oynuyorum ve bence ne dedigin gibi bebeler var nede saygısız Nooblar Tam bi birlik var ama bence sen cok ön yargılısın metin2 de oyle oldu diye bu oyundada mı boyle olacak ? 👴 🍿 🤔 😘
T
TwiLighT ⭐ 18y
#26
knight'tan da silkroad'dan da o yüzden bıktım ben. yadırgamıyorum gerçi, insanda zeka olmayınca. bırakayım da onlar serveri ele geçirip, güçlerini göstersinler, gavurları da ezsinler 😆

hala aynı görüşteyim. 7-12 yaş grubu doluşacak oyuna. o zaman göreceksiniz 🙄
K
koraykhan ⭐ 19y
#27
Acık Silkroad acık Knight acık Cabal..millet 3 ünü oynuyor alın size 3ü bir arada.Miss gibi kokuyor gelde oynama :D:D
P
Pro ⭐ 18y
#28
Acık Silkroad acık Knight acık Cabal..millet 3 ünü oynuyor alın size 3ü bir arada.Miss gibi kokuyor gelde oynama :D

👍
M
Matzeline ⭐ 19y
#29
Hangisi benim çar yahu=) Şuan 80im akşama nasip kısmet 83-84 oluruz artık...
S
#30
Knight'ı andırıyor biraz^^
M
Metover ⭐ 18y
#31
Oyunun İçeriği Çok Güzel Ama Grafiklerde Biras Sorun Var Gbi metin2 tarzı olmuş grafikler
P
Pro ⭐ 18y
#32
Oyunun İçeriği Çok Güzel Ama Grafiklerde Biras Sorun Var Gbi metin2 tarzı olmuş grafikler

Oyunun Grafiği normal M2 değil merak etme M2 gibi bile olsa konusu ve alt yapısı cok iyi, Denemeden böyle dememelisin... 🤤
A
Anthem ⭐ 18y
#33
hasta oldum fotolara
C
#34
super oyun bugun indiridm 40 lw oldum biLe harika tek kelimeyle sro night cabal karısımı 3 super oyunu birlestirmisler ortaya harika bisi cıkmıs...
I
ironEyE ⭐ 18y
#35
Görüntü,ambians güzelde karakterler birbirine çok benziyor.
M
Milano ⭐ 18y
#36
metin2' ye çok benziyor biraz daha geliştirilmiş bir oyun.
H
h&a ⭐ 19y
#37
bunlar sro gibi yapmamis yavas yavas.... 112 lvl mi gördüm bana mi öle geldi
M
Madrox35 ⭐ 18y
#38
skilleri cabaldan , grafikleri KO dan , setleri ve glavie leri SRO dan almı$lar qibi xD
M
Madrox35 ⭐ 18y
#39
snrl level i de cabaldan almıslar 170 level a kdr cabal xD 140 küsür level adamım wardı da 😜
S
sefer754 ⭐ 17y
#40
bu oyun normalde yabancı ülkelerin ama bunun türk versionu getirildi hatta adıda twelve sky12 onun için cabal danda metin2 dende önce vardı bu oyun bu yüzden karışım faln değiller!

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: