Icerige atla
Extraloob

Kale Savaşları için Kayıt Olmak

· 80 Yanıt · 31K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
C
Crazy4k!LL ⭐ 19y
#41
süper :?!!! :?!!! :?!!! :?!!!
C
Crazy4k!LL ⭐ 19y
#42

valla eline sağlık....şu öss sınavı biter bitmez geeri geleceğim:D özledim yav:))
hadi kalın sağlıcakla..

benimde yarın yazılım var
M
MFCx ⭐ 19y
#43
izleyici olarak katılabiliyor muyuz.. Katırlırsak nasıl katılabiliriz.. bilgisi olan var mı bu konuda.. acil yardım.. malum yarın savaş var...
S
StormHero ⭐ 19y
#44
teşekkürler...
L
Lady_Thief ⭐ 18y
#45
çok sağol bu kale savaşları hangi gün saat kaçta başlıyor ve saat kaçta bitiyor headbang2ft9
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#46
evt güzel paylaşım ben biliodum ama yinede bilmeyenler için spr extrabeer
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#47
iyi olmuş ben üye oluyumda savaslara katilip adamı kesiyim Wink
Yaralı style
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#48
iyi olmuş ben üye oluyumda savaslara katilip adamı kesiyim Wink
Yaralı style
W
welcmaan ⭐ 19y
#49
Very Happy:D
H
#50
ty men.
R
RunNoobRun ⭐ 18y
#51
saollll
L
Leader ⭐ 19y
#52
eline koluna klavyene saglık Very Happy
M
mustafa006 ⭐ 18y
#53
ii
B
bukki ⭐ 18y
#54
Tşk kanka bilmiyodum öğrenmiş oldum bunu Laughing Laughing Laughing
Z
zafer872 ⭐ 19y
#55
ya arkadaşlar ben dediğinizi yapıyorum ama kayıt olamıyorum ne zaman kayıt olmaya gitsem 5 m veriyorum ama olmuyor 5 m yide almıyor tabi
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#56
bütün kuralları okudun mu kale sawaşlarına girmen için gerekli olan Exclamation
S
selcukk ⭐ 19y
#57
savaşlara seyirci olarak gidbiliyon mu peki Very Happy
_
_Dejavu ⭐ 19y
#58
wala cok guzel omus hacım extraokk
Y
ykp1234 ⭐ 19y
#59
elıne saglık ...

extrabeer extrabeer extrabeer
D
devilmania ⭐ 19y
#60
yav bu 5 m yi her savaşta ıstıormu? eer istiyorsa battık Very Happy

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: