Icerige atla
Extraloob

Kaç Sevgiliniz Oldu ?

· 200 Yanıt · 23K görüntüleme · Sayfa 3 / 10
Yanıtlar
B
#41
benim 5tane olmuştur ama sadece 1tanesini gerçekten sevdim ve sevmeyede dewam ediyorum.ondan sonrasınıda düşünmüyorum zaten ❗
hasan senn kaç tane oldu? yakışıklı erkekdin ya hani 😈 daha resminide koymadın zaten 😜 :mrgreen
B
#42
10 yada 11
B
BlackLighT ⭐ 19y
#43
Benim hiç olmadı 😞

Ben şimdi Lise 1 im 7 . Sınıfta bir kızdan çok hoşlanmıştım ama sadece hoşlanmak... Bu gittikçe büyüdü ve gerçekten sanırım aşık oldum bilemiyorum ondan başkasını görmüyor gözüm ama açılamıyorum korkuyorum... Aynı lisede okuyoruz şu anda hatta arka arkaya sıralarımız orada oturmak için neler verdim... Ama hiç söyliyemedim...

Onun benim hakkımda ne düşündüğünü hiç bilmiyorum... Ama bugün (Lanet 16 mayıs) onu başkasıyla konuşurken gördüm ilk defaydı bu başkasıyla konuşuyordu bütün tenefüslerde buluşuyorlardı... O çocuğa karşı bir kin duymaya başladım. Ama çıkışta çocuğun gözlerini gördüm bilmiyorum sanki bendeki aşk yoktu onda... Onu bekliyordu. Yaklaşık 1km boyunca durmadan koştum onu düşünerek. Uzandım ve yine onu düşünerek uyudum. Ama malesef tanrı bana bir iyilik yapıp rüyamda göstermedi onu...


kardeşim durumuna gercekten üzüldüm keşke elimizden gelen bişe olsa ama git söyle sakın bırakma peşini unutmaki savaş cesaretle kazanılır biraz cesaretin olsun hadi bakalım 😉
V
ViruS_ ⭐ 19y
#44
😢 Sadece 267..



höst o kadar yakışıklımısın bea bir resmini çekip de gönderirmisin ?!!!!!!!
A
Akuji ⭐ 19y
#45
7 tanecik oldu sadece 😢
ama içlerinden birini çok sevdim hiç birşey yokken ayrılmak istediğini söledi
sebep sölemedi

5-6 ay kendi kendimi yedim
sonrada evlendiğini duydum

o günden sonra hiç bir şekilde aşık olmak istemedim.
S
SymbioN ⭐ 19y
#46
herkesin aşk hikayesi yılan hikayesine dönmüş meğer 😄 benim de 1 tane oldu 1 hafta sürdü sonra ayrıldım şimdi aşk meşk lise ye giderken hiç hoş değil 😜 sadece nakit çıkışı + sınıfta kalma olarak tanımlıyorum yazılılar bitsin düşünürüm 😜
P
Pennywise ⭐ 19y
#47
😢 Sadece 267..

Benimde hiç sevgilim olmadı...

😁 ahahahaha.Benm 23 sanırım.Genelde yaz aşkları.Karşılklı tabi 😁

yaş 12 sevgili 23 ilginçmiş 😄
M
Mumya ⭐ 19y
#48
Ya olley be kesin yakında sölicem ben o benimkinin kuzeniymiş ya kafama ben kendimişn 😄
L
LiFeGuaRD ⭐ 19y
#49
10 kimi sewdim kimseyi xD
Q
Quensis ⭐ 19y
#50
4 tane Uzun Süreli (En uzunu 5 ay 😁 )
Ruslar + Almanlar = Antalyada Yaz Aşkları 😈
3
3nToX OP ⭐ 19y
#51
ah ulen


elime kız eli deymedi XD (iki gönül bir olunca TVprogramı)
M
mccmcc5 ⭐ 19y
#52
valla bende bi kıza aşık oldum gittim açıldım kız düşinim dedi sonra bidahada görmedim kızı ama gerçekten sevmiştim onu o bni sevmemiş hala onu unutamıyorum...
3nToX bnmde elime kız eli değmedi merak etme eli diil başka yerleride deer yakında 😄 😄
C
Creepy ⭐ 19y
#53
Benm sadece 1 Tane oldu hala birlikteyiz Çok Güzel bir duygu Ama eğer çok kıskanacağın bir kızsa başlama daha iyi 😊 ben bi ara kıskanmıstm çocuğun kaşı patladı burnundan kanlar boşaldı xD 1 gün darıldı bana güvenmiyormusn die sana güvenim sonsuz ama ona değil dedim barıştk öpştük koklaştık birasda kaşındık 😄 şaka bi yana Güzel bir duygu arkadaşlar..
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#54
0000000000000000000000000000000000000000 ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!. ?!!!!!!.
3
3nToX OP ⭐ 19y
#55
up
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#56
11 Tane Olmuştu.

ßu 12 Ama Çok Seviyorum ßu Sefer xD

DamLa Seni Seviyorum 😊
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#57
12
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#58
prdon 1-2 😄
M
mert5100 ⭐ 19y
#59
İnanmayanlar için isim daha da inanmayana foto
-Esra
-Hicran
-Aslı
-Kübra
-Ezgi
-Nilay
-Kübra(2)
-Başak
-Elif
-Tuğba
-Aslı(2)
-Pınar
-Özlem
W
Wrestler ⭐ 19y
#60
suana kadar cıktıgım kızın yapmadıgım kızın haddı hesabı yok adım şeye cıktı 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: