Icerige atla
Extraloob

Kaç Sevgiliniz Oldu ?

· 200 Yanıt · 23K görüntüleme · Sayfa 2 / 10
Yanıtlar
T
#21
o kdr az ki sayamadım 😄
S
sorale ⭐ 19y
#22
akşamdan beri bu topic e cvp yazamıyom eşim yanımda da 😆
valla ciddi olsun olmasın 25+ olmuştur adlarını hatırlamıyom
bazıları(iz bırakanlar) dışında ?!!!!!!!
3
3nToX OP ⭐ 19y
#23
akşamdan beri bu topic e cvp yazamıyom eşim yanımda da 😆
valla ciddi olsun olmasın 25+ olmuştur adlarını hatırlamıyom
bazıları(iz bırakanlar) dışında ?!!!!!!!



ehehe 😄
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#24
Jigsaw lütfen, terslenmekten çok korkuyorum yardımcı ol

Elim kaymış.. Benim de 1 tane oldu. Şimdi de bi tane var. Ama Amerika'da.. T_T Cyber yapıyoruz. İlla bozucaksın. :D

😈 Ahaha bence oda yok. 😁
.NET
.NET ⭐ 19y
#25
17 tane 😄
[F New]Solo Gitarist
D
DeepdarK ⭐ 19y
#26
Jigsaw lütfen, terslenmekten çok korkuyorum yardımcı ol

Kıza gitcen ben senden hoşlaşıyorum dicen şakayla karışık biraz yakın davrancan gerisi gelir kanımca:D
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#27
Ben bi keresinde birinden hoşlanmıştım ama açılamamıştım, yardım etsene bana Jigsaw

Blöf yapıyor 😁
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#28
Saymak İstesem Sayarımda Üşeniyorum xD
U
Uykucu ⭐ 19y
#29
5-9 😎
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#30
Sıfır(0) ?!!!!!!. Ben Sevmeyi Ve Evlenmeyi Sacma Buluyorum 😜
3
3nToX OP ⭐ 19y
#31
bence bir kızı sevmek 2şeye göredir

yaaa dıttt
ya evlenirsin
T
TitusPullo ⭐ 19y
#32
Hiç saymadım valla... Sadece bir yaz gecesi 1-2 oluyo =). 3 aydan hesaplarsak. 90 xD
S
#33
2 tane tam 3 tane olcakdı gittim açıldım açık açık konuşdum kız nederse beğenirsin (yaşın küçük) bidaha öldürseler bi kıza sevdiğimi sölemem :?
P
pfffffff ⭐ 19y
#34
Muahha

şimdi yukarıda birisi yazmış cidden benim cevabım neyi değiştiricek rakip olamazsın uğraşma.

screamadle;

Hacı görende gerçek sanacak yaz 4 haneli rakamı çekinme 😄
S
Stephanos ⭐ 19y
#35
Gerçekten sayamadım 😜
P
PaiNScReaM ⭐ 19y
#36
benimde 1 kere oldu ama 1 hafta çıktık :cry
M
Mumya ⭐ 19y
#37
Benim hiç olmadı 😞

Ben şimdi Lise 1 im 7 . Sınıfta bir kızdan çok hoşlanmıştım ama sadece hoşlanmak... Bu gittikçe büyüdü ve gerçekten sanırım aşık oldum bilemiyorum ondan başkasını görmüyor gözüm ama açılamıyorum korkuyorum... Aynı lisede okuyoruz şu anda hatta arka arkaya sıralarımız orada oturmak için neler verdim... Ama hiç söyliyemedim...

Onun benim hakkımda ne düşündüğünü hiç bilmiyorum... Ama bugün (Lanet 16 mayıs) onu başkasıyla konuşurken gördüm ilk defaydı bu başkasıyla konuşuyordu bütün tenefüslerde buluşuyorlardı... O çocuğa karşı bir kin duymaya başladım. Ama çıkışta çocuğun gözlerini gördüm bilmiyorum sanki bendeki aşk yoktu onda... Onu bekliyordu. Yaklaşık 1km boyunca durmadan koştum onu düşünerek. Uzandım ve yine onu düşünerek uyudum. Ama malesef tanrı bana bir iyilik yapıp rüyamda göstermedi onu...
V
ViruS_ ⭐ 19y
#38
000000000000000000000000000000000000000000000000
A
anndriy ⭐ 19y
#39
Benim hiç olmadı 😞

Ben şimdi Lise 1 im 7 . Sınıfta bir kızdan çok hoşlanmıştım ama sadece hoşlanmak... Bu gittikçe büyüdü ve gerçekten sanırım aşık oldum bilemiyorum ondan başkasını görmüyor gözüm ama açılamıyorum korkuyorum... Aynı lisede okuyoruz şu anda hatta arka arkaya sıralarımız orada oturmak için neler verdim... Ama hiç söyliyemedim...

Onun benim hakkımda ne düşündüğünü hiç bilmiyorum... Ama bugün (Lanet 16 mayıs) onu başkasıyla konuşurken gördüm ilk defaydı bu başkasıyla konuşuyordu bütün tenefüslerde buluşuyorlardı... O çocuğa karşı bir kin duymaya başladım. Ama çıkışta çocuğun gözlerini gördüm bilmiyorum sanki bendeki aşk yoktu onda... Onu bekliyordu. Yaklaşık 1km boyunca durmadan koştum onu düşünerek. Uzandım ve yine onu düşünerek uyudum. Ama malesef tanrı bana bir iyilik yapıp rüyamda göstermedi onu...


vakit kaybetme bence bak o diğer çocukla çıkmıyosa(sevenlerin arasına girmek yakışmaz)
sen teklif et
untma deneyen kaybedebilirde kazanabilirde ama denemeyen zaten kaybetmeyi kabul etmiştir
oldie
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#40
Benim hiç olmadı 😞

Ben şimdi Lise 1 im 7 . Sınıfta bir kızdan çok hoşlanmıştım ama sadece hoşlanmak... Bu gittikçe büyüdü ve gerçekten sanırım aşık oldum bilemiyorum ondan başkasını görmüyor gözüm ama açılamıyorum korkuyorum... Aynı lisede okuyoruz şu anda hatta arka arkaya sıralarımız orada oturmak için neler verdim... Ama hiç söyliyemedim...

Onun benim hakkımda ne düşündüğünü hiç bilmiyorum... Ama bugün (Lanet 16 mayıs) onu başkasıyla konuşurken gördüm ilk defaydı bu başkasıyla konuşuyordu bütün tenefüslerde buluşuyorlardı... O çocuğa karşı bir kin duymaya başladım. Ama çıkışta çocuğun gözlerini gördüm bilmiyorum sanki bendeki aşk yoktu onda... Onu bekliyordu. Yaklaşık 1km boyunca durmadan koştum onu düşünerek. Uzandım ve yine onu düşünerek uyudum. Ama malesef tanrı bana bir iyilik yapıp rüyamda göstermedi onu...

Aynı olay benim arkadasa oldu git kıza açıl kendini anlat kız cevabına göre durumu gel bize söle unutma karşındakide insan seni anlar sanırım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: