_
_By_DaDaSsS_
⭐ 17y
Öyle yapayım bencede 😄 yoksa delircem
Yes Premium No Dert 😎no para yes dert desem ^^
Yes Premium No Dert 😎no para yes dert desem ^^
7:15 te bırak bak nasıl giriyor 😘
Aslına bakarsan harbiden 7:15'de bıraktım eve geldim bakdım denemiyor (hani bazen oluyorya takılıyorda sol altda yazı gelmiyor) Baştan açdım denedim saat 13:30 civarıydı, sonrası malum anlattığım gibi.. 🙄
Ps : Saat 7:15'de denemeye bıraksam şuan saat 23:17 😁 girmemin ne anlamı kaldı 🎅 😘

öğlen girdim oyuna 1-2 saat kastım dc verdi şimdi halen deniyor xD
Log in to write a reply.
Log In