Icerige atla
Extraloob

just crash

· 16 Yanıt · 3.8K görüntüleme
S
strean121 OP ⭐ 19y
#1
sbot just crahed diye bi uyarı geliyor ve oyun açılmıyor bilgisi olan var mı acaba?
16 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
me 2
S
strean121 OP ⭐ 19y
#3
genel bi sorun o zaman bota giremiyorm şu an umarım birinin bilgisi vardır
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
global topicte konuyu açıkladım çözümünü de yazdım 😎
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#5
ilk baştayarıyordu çünki lakin artık o da çalışmıyor shiva ilgileniyormuş gün içerisinde yeni bot sürümü çıkacak muhtemelen.
ModerX
ModerX ⭐ 19y
#6
Shiva duy sesimizi :?
B
Burntime ⭐ 16y
#7
evet ya bende üzüldüm sbotum mu banlandı noldu die 😜 tamda exp 99.19 olmustu 😄
F
#8
bendede aynı sorun war oyunda millet kasyo ama onlarda nie öle bişe yoq
F
#9
ne zmn düzelir acaba *?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#10
bendede aynı sorun war oyunda millet kasyo ama onlarda nie öle bişe yoq



oyunday olanlar için sorun yok gir çık yaparsan giremiyorsun.
A
ahmetalc ⭐ 19y
#11
oyundayken sorun yok ne zaman cıkıp gırdın o zaman oluyo 😊 bende oyle oldu cunku genel sorun ugrasıyolardır ınsallah :))))
ModerX
ModerX ⭐ 19y
#12

SBot sadece çöktü: (
Crash bilgi günlüğe kaydedildi.
mailto:[email protected] için Sbot_x.xx.rpt dosyayı gönderin. teşekkürler!

Göndermemizmi gerekiyor?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#13
2) Yeni sürüm bot çıktı : SBOT 1.80a
T
tyson2 ⭐ 16y
#14
Bendede var eğlencenin tam ortasındaydık 🍺

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: