sbot just crahed diye bi uyarı geliyor ve oyun açılmıyor bilgisi olan var mı acaba?
just crash
· 16 Yanıt · 3.8K görüntüleme 0 okuyor
16 Yanıt
me 2
genel bi sorun o zaman bota giremiyorm şu an umarım birinin bilgisi vardır
global topicte konuyu açıkladım çözümünü de yazdım 😎
ilk baştayarıyordu çünki lakin artık o da çalışmıyor shiva ilgileniyormuş gün içerisinde yeni bot sürümü çıkacak muhtemelen.
Shiva duy sesimizi :?
evet ya bende üzüldüm sbotum mu banlandı noldu die 😜 tamda exp 99.19 olmustu 😄
F
ferhat_52_31
⭐ 17y
bendede aynı sorun war oyunda millet kasyo ama onlarda nie öle bişe yoq
F
ferhat_52_31
⭐ 17y
ne zmn düzelir acaba *?
bendede aynı sorun war oyunda millet kasyo ama onlarda nie öle bişe yoq
oyunday olanlar için sorun yok gir çık yaparsan giremiyorsun.
oyundayken sorun yok ne zaman cıkıp gırdın o zaman oluyo 😊 bende oyle oldu cunku genel sorun ugrasıyolardır ınsallah :))))

SBot sadece çöktü: (
Crash bilgi günlüğe kaydedildi.
mailto:[email protected] için Sbot_x.xx.rpt dosyayı gönderin. teşekkürler!
Göndermemizmi gerekiyor?
2) Yeni sürüm bot çıktı : SBOT 1.80a
Bendede var eğlencenin tam ortasındaydık 🍺
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap