ahh bide cıksa cok sewinecem ama yok işte saattlerdir kasıyom 1 tane cıktı sadece............
Jewel Box gelmıiştir
· 50 Yanıt · 3.5K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
Valla bana toplamda 14 tane çıktı
2 maske, 2 kere 3000 er gold , diğerleride scroll..
gnelde pt canavarlardan cıktı onlarda deneyin şansı akşama devam ederim artık Mr. Green
ama masklar çok çirkin kahvekeyfi
2 maske, 2 kere 3000 er gold , diğerleride scroll..
gnelde pt canavarlardan cıktı onlarda deneyin şansı akşama devam ederim artık Mr. Green
ama masklar çok çirkin kahvekeyfi
botla güzelce kasın bolca topladıktan sonra inventi boşaltıp sıradan kırın o vakit güzel şeyler düşer Twisted Evil
bende bot yok tbotuda kullanmıyorum cok skat
beylwer para kasan botlar banlandımı . bos konu acmıyım dıe buraya yazdım
gdf gelir inş Very Happy
@ murdemon
sen demişsin ben softmode ile kasıyorum diye de şuan softmode gelmedi henüz .
sen demişsin ben softmode ile kasıyorum diye de şuan softmode gelmedi henüz .
L
LoneLyWaLker
⭐ 19y
pet jewel boxları çöp olarakmı görüyor
pet jewel boxları çöp olarakmı görüyor
evet petin çöp toplama ayarını yapman lazım yoksa almazz kahvekeyfi
T
tr_gondaray
⭐ 19y
gdf ve pandora box dusecekmı
benım bıldıgım kımseye dusmedı
ama duser ınsallah headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9
benım bıldıgım kımseye dusmedı
ama duser ınsallah headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9
hayır bunlarda gdf felan düşmıcek .Onlar galıba yılbaşındakı evennte düşücek extraokk hmm
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap