Icerige atla
Extraloob

İtiraf Edelim!!

· 63 Yanıt · 5.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
A
addIcFb ⭐ 19y
#21
itiraf ediorum,

edebiyat öğretmenınin çayına tükürmüştüm,oda içimşti :S:S:S

ıyyyy
itiraf ediyorum senden bi yan iğrendim

:? saol

itiraf ediorum,

edebiyat öğretmenınin çayına tükürmüştüm,oda içimşti :S:S:S

itiraf ediyorum senin yolunda ilerlemek istiyorum

saol hep beraber ama bi daha yapmam galba
T
TheOne ⭐ 19y
#22
itiraf ediyorum bende bazı öğretmen diye geçinen salakların çayına balgam bile atardım iy öğğ
T
texas851 ⭐ 18y
#23
ben yeniden itiraf ediyorum avatar mavatar palavra beyblade 4ever

Güzell 😄
L
Lagroad OP ⭐ 19y
#24
ben yeniden itiraf ediyorum avatar mavatar palavra beyblade 4ever

Güzell :D


ne avatari ya 😄 hellsing basilisk beyblade naruto varken :S
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#25
İtaraf Ediyorm 7-8 Yasındayken Arkımın Tasosunu Çalmıştım 😐
F
Furina ⭐ 19y
#26
İtiraf ediyorum kız arkadaşımı 1 keresinde aldatmıştım ^^
R
Rhea ⭐ 19y
#27
itiraf ediyorum arkadaşımdan 5 YTL borç almıştım hala vermedim
(1 sene önce)
H
#28
İtiraf ediyorum sınıfdakı tum tepesirleri ben kırdım
B
BangBros ⭐ 18y
#29
İtiraf ediyorum 1. sınıftayken arktan 10 tane taso çaldım 😳
.NET
.NET ⭐ 19y
#30
İtiraf ediyorum aşığım uleyn 😁
[F New]Solo Gitarist
H
#31
İtiraf ediyorum arkadasdan ram arakladım 😄
E
EfnuR ⭐ 19y
#32
itiraf ediyom babamdan dayak yememek için yalan söyledim 😁
B
BangBros ⭐ 18y
#33
İtiraf ediyorum aşığım uleyn 😁

Ha bide o var tabi 😳
.NET
.NET ⭐ 19y
#34
İtiraf ediyorum aşığım uleyn 😁

Ha bide o var tabi 😳

Açılacağım bugün sanırım. Yanına gideceğim hazırlanıyorum 😜
[F New]Solo Gitarist
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#35
İtiraf ediyorum aşığım uleyn 😁

Ha bide o var tabi 😳

Açılacağım bugün sanırım. Yanına gideceğim hazırlanıyorum :P

aşk mevsimi bea bnde öle
itiraf ediorum bni hackleyen cocuğu bulup bi güzel patakladım
H
#36
İtiraf ediyorum Sago konserinde sagooo yavrum seni .... demiştim oda duymuştu 😁
H
#37
itiraf ediyorum yarın olucak veli toplantısını babama sölemedim
N
#38
İtiraf ediyorum 8 yasındayken komuşumuzun kızının boğulup ölmesine sebeb verdim herkes kendi boğuldu zannetti

itiraf Ediyorum 😄 ben cok iğrenç bi insanım 😄
N
#39
itiraf ediyorum yarın olucak veli toplantısını babama sölemedim

+1
E
extasi ⭐ 18y
#40
İtiraf Ediorm... Ben Kıskanc Bir Erkeğim 😞

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: