ee peki bizde kalan itemi kullanabilyozmu detective
hayır kullanamıyoruz sadece sızı gıcık edenler ıcın Very Happy
ee peki bizde kalan itemi kullanabilyozmu detective
ee adam ışınlanmaz itemi npc'ye satar olmaz mı ?
?? ? ? olamaz mı ?
İtem Kopyalama İllegal bişeydir lütfen konuyu kitleyiniz Exclamation
İtem Kopyalama İllegal bişeydir lütfen konuyu kitleyiniz Exclamation
lol
Bot , 2 Char Açmak , No Dc Client İllegal Değil Mi ?
İtem Kopyalama İllegal bişeydir lütfen konuyu kitleyiniz Exclamation
lol
Bot , 2 Char Açmak , No Dc Client İllegal Değil Mi ?
İtem Kopyalama İllegal bişeydir lütfen konuyu kitleyiniz Exclamation
lol
Bot , 2 Char Açmak , No Dc Client İllegal Değil Mi ?
No Dc Cilent de Kimsenin bişeyini çalmıyorsun ama bunda adamın hakkı itemi gidiyor bu Hırsızlık olur Exclamation
Hak Hırsızlıgı Başka Mal Hırzıslıgı Başkadır Kardeş No Dc Cilent le girenler giriyor evet giremeyenlerse bişey kaybetmiyor 5 dk sonra girse ne olurki ?
Hak Hırsızlıgı Başka Mal Hırzıslıgı Başkadır Kardeş No Dc Cilent le girenler giriyor evet giremeyenlerse bişey kaybetmiyor 5 dk sonra girse ne olurki ?
iyi çok güzel ozaman sosunları kapalım Very Happy
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap