Icerige atla
Extraloob

ıtem copy anlatım !!!

· 39 Yanıt · 2.9K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
D
DaRKWaTcH OP ⭐ 19y
#21

ee peki bizde kalan itemi kullanabilyozmu detective



hayır kullanamıyoruz sadece sızı gıcık edenler ıcın Very Happy
D
DaRKWaTcH OP ⭐ 19y
#22


ee adam ışınlanmaz itemi npc'ye satar olmaz mı ?

?? ? ? olamaz mı ?


ıste o zmn ıtem sızden gıder Very Happy
L
#23
hiç böyle saçma bişey duymadım..bende bi programı falan vardır sanıyodum..mantıksız..
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#24
Bakın copy die bişey yok bu sadece bi kazıklama yöntemi Exclamation
K
Kuruman ⭐ 19y
#25
İtem Kopyalama İllegal bişeydir lütfen konuyu kitleyiniz Exclamation
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#26

İtem Kopyalama İllegal bişeydir lütfen konuyu kitleyiniz Exclamation


lol

Bot , 2 Char Açmak , No Dc Client İllegal Değil Mi ?
C
CasH_87 ⭐ 19y
#27


İtem Kopyalama İllegal bişeydir lütfen konuyu kitleyiniz Exclamation


lol

Bot , 2 Char Açmak , No Dc Client İllegal Değil Mi ?


headbang2ft9 headbang2ft9
E
efkan ⭐ 19y
#28
ya biri ayrı bi konu açsın bu işi cidden bilen

nedenlerini açılayayım
1.eğer bizde kalmıosa item nasıl kazıklama aracı olarak kullanıcaz(yani bi kazıklama olayınıda anlatın) biri ordan kazıklarız fln dio(arkadaşlarıma yapıcam ucuz itemlerini kopyalayıp dalga geçicem: ))

2.şimdi kopyalanan mı bizde kalıyo yoksa gerçeği bize geçioda kopyasımı onda kalıyo(yani kopyası onda kalıyosa bizdekini kullanırız neden kullanamıyalım)

3. yoksa bu kopya fln deilde stalldan itemini çalmışmı oluyoz

istek:lütfen biri ayrı konu olarak açsın bunu buraya ve resimle veya vidyo ile anlatsın

ilginiz için şimdiden teşekkürler
#29
evt böyle bişi var..
K
Kuruman ⭐ 19y
#30


İtem Kopyalama İllegal bişeydir lütfen konuyu kitleyiniz Exclamation


lol

Bot , 2 Char Açmak , No Dc Client İllegal Değil Mi ?

No Dc Cilent de Kimsenin bişeyini çalmıyorsun ama bunda adamın hakkı itemi gidiyor bu Hırsızlık olur Exclamation
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#31



İtem Kopyalama İllegal bişeydir lütfen konuyu kitleyiniz Exclamation


lol

Bot , 2 Char Açmak , No Dc Client İllegal Değil Mi ?

No Dc Cilent de Kimsenin bişeyini çalmıyorsun ama bunda adamın hakkı itemi gidiyor bu Hırsızlık olur Exclamation


2 Char Açarakta Milletin Gireceği Yeri Kaplıyorsun Buda Hak Hırsılzığı Olur kahvekeyfi Bot Kullanarak Elle Kasanlara Karşı Üstünlük Sağlıyorsun Buda Haksızlık Olur No Dc Kullanmayanların Hakkını Yiyorsun Buda Haksızlık Olur Wink

Herşeyde Haksızlık Var O Zaman Bu Bölümü Toptan Kapatalım Burası Silkroad Hilelerinin Sergilendiği Bir Bölüm extraokk
K
Kuruman ⭐ 19y
#32
Hak Hırsızlıgı Başka Mal Hırzıslıgı Başkadır Kardeş No Dc Cilent le girenler giriyor evet giremeyenlerse bişey kaybetmiyor 5 dk sonra girse ne olurki ?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#33

Hak Hırsızlıgı Başka Mal Hırzıslıgı Başkadır Kardeş No Dc Cilent le girenler giriyor evet giremeyenlerse bişey kaybetmiyor 5 dk sonra girse ne olurki ?


Ortak Bir Konu Var Hırsızlık .

Bunları İlla Kötü Yöne Yontman Gerekmez Denemek İsteyende Dener...
#34
Bunu sırf kötü birşey olarak algılamamalıyız çünkü bu konuyu okuyan artık daha dikkatli olacaktır ^^ bi nevi tedbir alacaktır
P
Prada ⭐ 19y
#35

Hak Hırsızlıgı Başka Mal Hırzıslıgı Başkadır Kardeş No Dc Cilent le girenler giriyor evet giremeyenlerse bişey kaybetmiyor 5 dk sonra girse ne olurki ?



Olaya bide şu açıdan bak .. No dc den girdin diye açıklıyorum Very Happy Birincisi no dc siz 5 dkkada bi servera giren adam için ben kadir gecesi doğmuş diye düşünürüm yoğun saatlerden bahsediyorum.. Artı no dc kullanan kişi oyunu yanlızca 1 kere açıyoken kullanmayan kişi 15 kere deniyosa 15 kere o oyunun kapanıp açılması demek.. Bunu gunde 2 kere dc yiyip 15 + 15 =30 kere oyunun kapanıp tekrar açılmasına bağlarsak.. Buda sana ayda 1000 e yakın ni rakam çıkarır.. Sen o 1000 kere oyunun açılıp kapanmasının harddiskine ramlerine + işlemcine verdiği hasarı bi hesap edersen sanal bi kılıctan çok daha maddi kulfeti olduğunu görürsün 😊 Burdan çıkan sonuç hilenin her türlüsü birini mutlu ederken diğerini üzer ama hilesizde bu oyunlar çok basit kalır Wink

Beleş bot çıktığında bu kadar insanın sevincini görebiliyosun dimi? bu insanları daha mutlu edebilecek bişi var mı ? bence oyun açısından yok.. Bu kadar büyütme bence :)
T
tayfun77 ⭐ 19y
#36
Sağol Hacım headbang2ft9 headbang2ft9
S
serkanucar ⭐ 19y
#37
iyi çok güzel ozaman sosunları kapalım Very Happy
P
Prada ⭐ 19y
#38

iyi çok güzel ozaman sosunları kapalım Very Happy


Kapsan nolcak bi işine yaramıyor ki Mr. Green Adamın başını yakarsın + elinde sosunu olupta onu kopyalatcak kadar saf adamı bulursan sana persiada 64 lvl full str fire blader çar vercem Very Happy

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: