Icerige atla
Extraloob

İsyan - La Rage

· 4 Yanıt · 1.0K görüntüleme
M
Macro OP ⭐ 19y
#1
4 Yanıt
M
MarXisT ⭐ 19y
#2
Biliyorum bunu gayet güzel.Anlamını Halkın İsyanı olarak biliyodum.
M
Macro OP ⭐ 19y
#3
"La rage du peuple" halkın isyanı demek
S
swat1202 ⭐ 17y
#4
İsyan 😎 isyan benim göbek adım 😎

- Resim Silinmiş.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: