Icerige atla
Extraloob

İsu beklerken Demon düşerse...<Video>

· 26 Yanıt · 3.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
*
#21
Tebrikler.

Ps : Şarkıda video'ya iyi gitmiş 😁
_
#22
Şu yürüyüşe bak ayyy^^Bi o yana bi bu yana^^



Yürüyüşü süper xD

Ps: Hızlandırmadaki makara:
E
eLempTRa ⭐ 18y
#23
söylencek yok Gzzz 😄 bide bro ndn sen staff ı +10 a basmıon yada 101+7 falan almıyosun ? 😄 ben 98+10 yaptım mesela ^^ +0 dan yaptım Mag 100 reinforce 80 FB 😄 Neptun de oynuyorum Nick GohSTRi_ Lw 104 ^^
E
eLempTRa ⭐ 18y
#24
evet unuqlerde Recovery yada Orbit Basasan elitler Sana Dalar. ^^
L
Lrd ⭐ 17y
#25
Tebriklerrr

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: