Bana LegalXP İndirip kessinlikle emin olunup taratılmış lazım çok virüs dolduruyolar geçen gün 27 taneden fazla trojan vardı ^^. Hemen Service Patch 3 yapmam lazım MSN'siz kafayı yicem ^^.
İndirdiğin yerlerde virüs yoktur..İnternet , Mozilla , Opera vb. Diğer Tarayıcılarda Legal XP Yasaktır..Bu bir virüs değil , anti-virüs engelidir , sakın virüs sanma 😉