Icerige atla
Extraloob

İşte Half Life 3 ' ün İlk Ekran Görüntüsü !!!

· 55 Replies · 4.1K views · Page 2 / 3
Replies
B
Black Rain ⭐ 19y
#21
süperr.... ne zaman cıkıcak? ben internette görmüştüm 4 çekirdek işlemci 6 gb ram 500 gb harddisk 2 gb da ekran kartı olması gerekiyomuş.. 7+1 de ses sistemi olması gerekiyor..

Ciddi değilsindemi :S
B
#22
süperr.... ne zaman cıkıcak? ben internette görmüştüm 4 çekirdek işlemci 6 gb ram 500 gb harddisk 2 gb da ekran kartı olması gerekiyomuş.. 7+1 de ses sistemi olması gerekiyor..

Ciddi değilsindemi :S

sence bir oyun neden ses sistemi istesin sessiz oynanmıyomu tabikide şaka yapmış adam. 🎭
P
POTATOHEAD OP ⭐ 18y
#23
süperr.... ne zaman cıkıcak? ben internette görmüştüm 4 çekirdek işlemci 6 gb ram 500 gb harddisk 2 gb da ekran kartı olması gerekiyomuş.. 7+1 de ses sistemi olması gerekiyor..

Ciddi değilsindemi :S

sence bir oyun neden ses sistemi istesin sessiz oynanmıyomu tabikide şaka yapmış adam. 🎭

bence o saydıgın sistemi toplasan 10 bin ytl eder . hemde böle bi oyunu kasar kaldırmaz.
gidip tamirciden bi levye alırım . dışarı çıkarım al sana HL 3 😁
L
Leet1 ⭐ 19y
#24
Grafikler İğrenç atari Oyunu gibi 😁
D
drotalion ⭐ 19y
#25
ya millet sizde ne cahilsiniz ha 😄

bunun için çift ekran god marka eyeGT 5000X ekran kartı gerekiyor.

ses sistemimiz allah marka çift hoperlör olmakla birlikte, hayvanlar gibi beyindisk, 1 sağ el klavyesi (oyun tek kolunu kaybetişler için uygundur xD) 2 bacak, ayakkabı, tshirt veya hırka, beyinGb ram gerektiriyor. Valve oyunu alan herkese beleş levye verecekmiş 😄


kardeş vyeyi nereden buldun 😄
P
POTATOHEAD OP ⭐ 18y
#26
Grafikler İğrenç atari Oyunu gibi 😁

koptum 😈
S
#27
Ben O Oyunu Yükleyip Oynamaya Kıyamam Bide Orası Var Şimdi Adamlar O Kadar Emek Harcamışlar ... 😁
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#28
ne çok istiyormuş yav oyun xD Ayrıca Ercan'ım adam da levye var kurşun nerden çıktı low ^^

Ps: Kız seni sersemletmiş hacım kanımca
[ek #12654]
J
Jigsaw ⭐ 19y
#29
- Resim Silinmiş.

😜
B
Black Rain ⭐ 19y
#30
- Resim Silinmiş.

:P

İşin Uzmanı Kendini Belli Ediyor Helalllll 😊 😘 🍿 🤘 🍺 👍
.NET
.NET ⭐ 19y
#31
Ben de gerçek sandım ya 😄 Bu ne şimdi 😜 Bu ancak 2144 yılında falan 😄
[F New]Solo Gitarist
4
#32
3D 😎 🎅
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#33
battery şimdi süpppoo olmuş işte görsel, ben buna çalışma derim ellerine sağlık topici görünce uçarak girdim görseli görmemle ohannes çekmem bir olmuştu 😜

open your eyes XD
L
Liu ⭐ 19y
#34
puhaha süper ötesi olmuş ya
BaTTeRST ayrıca teşekkürler
Half Life 3 ü gördüm sevindim ama
Evdeki hesap çarşıyı tutmadı 😜 😁
M
Macro ⭐ 19y
#35
Beyler bu oyunu oynamak için en düşük logitech G25 lazım 😄

S
ScR0 ⭐ 19y
#36
:D:D:D
D
dR.NooB ⭐ 19y
#37
Grafikler İğrenç atari Oyunu gibi 😁

Marıo-3 😁
Q
Quincey ⭐ 18y
#38
ahaha oyun süpermiş xD
R
Redefine ⭐ 19y
#39
heheheh süper olmuş.
S
SnowFlake ⭐ 18y
#40
saçma gibime geldi biraz 😘

hehehe ince ayrıntılara girme güzel işte 😁


gülmek lazım 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: