ilk olarak kapı girişinde apisikestik
- Resim Silinmiş.
ilk oda ve ilk unique sphinx
- Resim Silinmiş.
ikinci unique sekhmet
- Resim Silinmiş.
buda firavunun mezar odasından bi görüntü
- Resim Silinmiş.
bi unique daha nephthys
- Resim Silinmiş.
bir diğeri horus
- Resim Silinmiş.
buda sonuncusu osiris
- Resim Silinmiş.
her uniquenin bazı skilleri var. mesela sonuncuda atak skili var diğerlerinin bazılarında warrior defanslarından var. yakında bunlara premium plus felan eklicekler herhalde bi o kaldı
- Resim Silinmiş.
işte firavunun mezarı. gidemeyenler için görüntüledik
· 29 Replies · 9.8K views 0 reading
29 Replies
saol dostum çok merak ediodum uniq ler nasıl die
Hadi hayırlısı sende 101 olacakmışsın 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
R
Rocky Balboa
⭐ 17y
Resimler Görünmüyor 😞
Resimler Görünmüyor :(
Aynen Resimler gözükmüyor 😞
Resimler Görünmüyor :(
Aynen Resimler gözükmüyor :(
+1
L
LiveInTexas
⭐ 18y
Resimler Görünmüyor :(
Aynen Resimler gözükmüyor :(
+1
+1
dostum resimlerde bi sıkıntı yok sizin browserden kaynaklanıyor olabilir. diğer arkadaşlar görüyorlar. benim pc de de açılıyor. eğer çaılmıyorsa söyleyin editliyeyim
ewet 101 olma yolundayız. ff oldu ancak ama 110 erken gldi bizim için. bi açıklama yapayım bilmeyenler için bu uniqueleri kesince paralar düşüyor. gold ve silver. onca bostan bi tane silver düştü oda bana geldi. bu paralar ile npc den son alabiliyorsun ama en düşüğü için 13 gold 33 silver parası istiyo. düşününki ne zaman toplanır o para allah bilir
B
BRAV3H3ART
⭐ 17y
sphinx i iki defa kestim ama çok az sp ex veriyor tek kesmek isteyen diğer odaya geçişteki boşluğa çekip rahatça kesebilir
eet fıstık gibi gözüküo sizde bisey var bence
Hepsi birbirinden dehşet 😁
I
I3LooDy_NuKe
⭐ 18y
Süper olmuş ve galba level da atlamışsındır artık hayırlı olsun şimdiden 😊
C
chipshajen
⭐ 17y
101 olmak dileği ile (:
dostum resimlerde bi sıkıntı yok sizin browserden kaynaklanıyor olabilir. diğer arkadaşlar görüyorlar. benim pc de de açılıyor. eğer çaılmıyorsa söyleyin editliyeyim
İyi Olur Wallahi Gözükmüyor Bizde http://reg.imageshack.us/ kullansan daha ii olurdu
arkadaşlar +1 +1 diyorlar ama bizde gözükmüyor 👴
sagol paylaşım için isro oynamıyorm (sunworld oynuyorm mobların bazıları var bizdede Hapy, Shamana benzeyenler;balıklar, bide Neith unique i var 107 level o isroda varmı acaba?_)
_
_By_DaDaSsS_
⭐ 17y
Resimler yok.
ben anlamıyorum arkadaşlar. bazı arkadaşlar resimler yok diyor. hepsini tekrardan editliyorum. inşallah düzelir. fazla exp vermiyor ama hepsini kestikten sonra giantlar eliteler girince epey ii oluyo. işin en keyifli yanı bizden başka kimse yok. kafanraha rahat takılıyorsun içeride. hepsi bitince tekrar baştan başlayabiliyorsun. keyif verici yanı o zaten
tüm resimler gelen yorumlar neticesinde yeniden editlenmiştir arkadaşlar. ilginiz için tşk ederim
Log in to write a reply.
Log In





