arkadaşlar iSroBotla çalışan sro_loader varmı varsa çok lazım
iSroBot yardım lütfen
· 3 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
C
crayz__man
⭐ 19y
sıtede olması lazım bı bak ben ındırdım calısıo
kardeş tamam biliyorumda normal loaderda giriyo ama loaderla girersen ayar değiştiremiyon...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap