sro_cilentle hangısını kullannam modıfıermı ısrobot mu ben ucretlı kkullanıom
isrobot+ modıfıer
· 8 Replies · 1.5K views 0 reading
8 Replies
F
fdgdfgdfgdf
⭐ 19y
soruyu anlamadım kahvekeyfi
hem sro modıfıer kulanmak hemde isrobot kullanmak ıstıorum Client olarak hagısının clenıtını kulanayım?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????***
hem sro modıfıer kulanmak hemde isrobot kullanmak ıstıorum Client olarak hagısının clenıtını kulanayım?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????***
orjinal client kullan yoksa bot çalışmaz Wink
id & pw ekranı gelince modifieri kullanırsın.
viewtopic.php?f=53&t=35785
Artık İsrobotla Çalışıyor Yazısını Görmüyorsan ...
Koskoca paralı yazıor
Ağlamak İstiyorum Sayın Seyirciler Crying or Very sad
viewtopic.php?f=53&t=35785
Artık İsrobotla Çalışıyor Yazısını Görmüyorsan ...
Koskoca paralı yazıor
Ağlamak İstiyorum Sayın Seyirciler Crying or Very sad
kafam karıstı:D Rew botun yenısınde benım hattam duzelırmı
deneyemi
Log in to write a reply.
Log In