işlemler öncelikli ata kısmından sro_client exe yi nasıl konuma getirmeliyim? normal-normalin üstünde-yüksek gerçek zamanda-- ne uygunu hangisi ayrıca pc ye zara vermiyeecek karasızlık yatarmayacak olan
işlemler öncelikli ata
· 2 Replies · 2.1K views 0 reading
2 Replies
Normalde kalmasi en dogru harekettirfakat yuksek dersen diger programlardan daha oncelikli calismaya baslar ilk basta biglisayar gereken rami silkroada ayirtir sonra kalanprogramlara o yuzden en guzeli default kalmasi yani normal kalmasi ama cok asiir kasiyor diyorsanki sanmam 1.5 gb ramle pek kasmaz kasiyorsa Yuksege alirsin
Log in to write a reply.
Log In