Icerige atla
Extraloob

İş telefonu (:

· 4 Yanıt · 1.3K görüntüleme
J
Josephine OP ⭐ 17y
#1
Ev telefonu hayli yüksek gelince, ev halkı
toplanmış
Baba : 'Yahu bu korkunç bir fatura. Ben bu telefonu asla
kullanmıyorum,
hep çalıştığım şirketteki telefonu kullanıyorum. '
Anne : 'Aynen ben de... Akşama kadar çalıştığım bankada
elimin altında
telefon. Ne yapayım bunu.'
Oğlan : 'Vallahi ben de Şirketimin bana verdiği cep
telefonu ile bütün
görüşmelerimi yapıyorum.'
Kız : 'E benim de Şirket hattım var. Ev telefonunu hiç
kullanmam ki..'
Herkes aniden evdeki hizmetçiye döner ve cevap arar
gözle bakarlar...
Hizmetçi : 'Eee... Problem ne o zaman? Sanırım hepimiz
iş telefonlarını kullanıyoruz.

😜
4 Yanıt
A
Adith ⭐ 18y
#2
😆 😁
Z
ZikywaL ⭐ 19y
#3
😆 😁
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#4
😆 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: