Ev telefonu hayli yüksek gelince, ev halkı
toplanmış
Baba : 'Yahu bu korkunç bir fatura. Ben bu telefonu asla
kullanmıyorum,
hep çalıştığım şirketteki telefonu kullanıyorum. '
Anne : 'Aynen ben de... Akşama kadar çalıştığım bankada
elimin altında
telefon. Ne yapayım bunu.'
Oğlan : 'Vallahi ben de Şirketimin bana verdiği cep
telefonu ile bütün
görüşmelerimi yapıyorum.'
Kız : 'E benim de Şirket hattım var. Ev telefonunu hiç
kullanmam ki..'
Herkes aniden evdeki hizmetçiye döner ve cevap arar
gözle bakarlar...
Hizmetçi : 'Eee... Problem ne o zaman? Sanırım hepimiz
iş telefonlarını kullanıyoruz.
toplanmış
Baba : 'Yahu bu korkunç bir fatura. Ben bu telefonu asla
kullanmıyorum,
hep çalıştığım şirketteki telefonu kullanıyorum. '
Anne : 'Aynen ben de... Akşama kadar çalıştığım bankada
elimin altında
telefon. Ne yapayım bunu.'
Oğlan : 'Vallahi ben de Şirketimin bana verdiği cep
telefonu ile bütün
görüşmelerimi yapıyorum.'
Kız : 'E benim de Şirket hattım var. Ev telefonunu hiç
kullanmam ki..'
Herkes aniden evdeki hizmetçiye döner ve cevap arar
gözle bakarlar...
Hizmetçi : 'Eee... Problem ne o zaman? Sanırım hepimiz
iş telefonlarını kullanıyoruz.
😜