Icerige atla
Extraloob

İntro tarzı birşey

· 4 Yanıt · 1.8K görüntüleme
Slim Shady
Slim Shady OP ⭐ 14y
#1
Beyler ukf'nin introsunu bilmeyen yoktur sanırım, o tarz bir şey yapmak istiyorum sadece hangi programda yapabileceğimi söylerseniz kurcalaya kurcalaya yapabileceğimi düşünüyorum. 😊
4 Yanıt
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#2
Ben bilmiyorum o ney 😄
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
Slim Shady
Slim Shady OP ⭐ 14y
#3
Bu mesaj Egoist rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ben bilmiyorum o ney :D

Benim hatam herkes dubstep tarzı dinleyecek diye bir şey yok 😁
Neyse atayım bak sen introya usta. 😁
Spoiler
B
Ben de ⭐ 17y
#4
After effect intro template diye google'da arat, bulursun bir şeyler.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: