Beyler ukf'nin introsunu bilmeyen yoktur sanırım, o tarz bir şey yapmak istiyorum sadece hangi programda yapabileceğimi söylerseniz kurcalaya kurcalaya yapabileceğimi düşünüyorum. 😊
İntro tarzı birşey
· 4 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
Ben bilmiyorum o ney 😄
Bu mesaj Egoist rumuzlu uyeden alinti yapildi
Benim hatam herkes dubstep tarzı dinleyecek diye bir şey yok 😁
Neyse atayım bak sen introya usta. 😁
Ben bilmiyorum o ney :D
Benim hatam herkes dubstep tarzı dinleyecek diye bir şey yok 😁
Neyse atayım bak sen introya usta. 😁
Spoiler
After effect intro template diye google'da arat, bulursun bir şeyler.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap