arkadaslar intel p4 3.20 ghz işlemcim var ..

cpu fanımı sökmek istiyorum ama bi türlü anakarttan ayıramıorum...

vidalarıda söktüm ama olmuyo yaw..

bilen varsa anlatabilr mi?? 👴