arkadaslar intel p4 3.20 ghz işlemcim var ..
cpu fanımı sökmek istiyorum ama bi türlü anakarttan ayıramıorum...
vidalarıda söktüm ama olmuyo yaw..
bilen varsa anlatabilr mi?? 👴
intel p4 3.20 ghz işlemcim var.cpu fanımı nasıl sökecem.
· 2 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
İki konu açmışsın kilit.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap