Icerige atla
Extraloob

intel p4 3.20 ghz işlemcim var.cpu fanımı nasıl sökecem.

· 2 Yanıt · 1.3K görüntüleme
0
0live OP ⭐ 19y
#1
arkadaslar intel p4 3.20 ghz işlemcim var ..

cpu fanımı sökmek istiyorum ama bi türlü anakarttan ayıramıorum...

vidalarıda söktüm ama olmuyo yaw..

bilen varsa anlatabilr mi?? 👴
2 Yanıt
B
#2
İki konu açmışsın kilit.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: