Icerige atla
Extraloob

ınt ve str Hakkında

· 4 Replies · 2.3K views
T
tolga_yigit OP ⭐ 19y
#1
beyler gılevken chinese de hangisine vermen lazım ınt mi str mi bnm şimdi 14 lwl çarım var full str keske ınt mi yapsaydım diye düşünüyorum sizce bnmki ii mi
4 Replies
S
#2
glavie full str olur. full int yapacaksan o spear kulanmanı gerektirir. full int olursan ataklar daha fazla olur ama canın ve phy defansın da çok az olur.
D
Downfall ⭐ 19y
#3
Glavie tabikide pure str headbang2ft9
T
tolga_yigit OP ⭐ 19y
#4
ÖNERİNİZ İÇİN SAOLUN ZATEN BNMKİSİ FULL STRDİ YİNEDE DE ÖNERİ İÇİN SAOLUN

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: