beyler gılevken chinese de hangisine vermen lazım ınt mi str mi bnm şimdi 14 lwl çarım var full str keske ınt mi yapsaydım diye düşünüyorum sizce bnmki ii mi
ınt ve str Hakkında
· 4 Replies · 2.3K views 0 reading
4 Replies
S
SleepWalkeR
⭐ 19y
glavie full str olur. full int yapacaksan o spear kulanmanı gerektirir. full int olursan ataklar daha fazla olur ama canın ve phy defansın da çok az olur.
Glavie tabikide pure str headbang2ft9
ÖNERİNİZ İÇİN SAOLUN ZATEN BNMKİSİ FULL STRDİ YİNEDE DE ÖNERİ İÇİN SAOLUN
Log in to write a reply.
Log In