Icerige atla
Extraloob

int spear yapılandırması

· 10 Replies · 6.1K views
A
ataberk35 OP ⭐ 18y
#1
spear-cold- fire mı ?

spear-light - fire mı ?

garment mı? pro mu ?
10 Replies
S
semmex ⭐ 16y
#2
spear-cold-light bence

giyside pro
S
SirGLooMy ⭐ 15y
#3
spear-cold-fire 8/1 hybird set pro
D
drotalion ⭐ 19y
#4
ikiside iyi, ama ben garment giyiyorum. Yeni yapacaksan chari ama hic ugrasma direk ac bir wizz - bard
S
#5
ikiside iyi, ama ben garment giyiyorum. Yeni yapacaksan chari ama hic ugrasma direk ac bir wizz - bard


Bende böyle düşünüyorum Chienese karakterler artık tutulmuyor, European karakterlerde hayat buluyorlar. Ama eğer yapıcam diyorsan da benim Hybird vardı 3/1 İnt Spear gerçekten de sağlamdı. Protector giyinmiştim. Light - Fire - Spear olabilirsin. Cold ta açabilirsin ama Hybird olduğun için belki istemeyebilirsin. Kendine güvenine bağlı ve oyunu oynama stratejine.
D
ddnet ⭐ 16y
#6
ikiside iyi, ama ben garment giyiyorum. Yeni yapacaksan chari ama hic ugrasma direk ac bir wizz - bard


Chienese karakterler artık tutulmuyor, .


Nasıl tutulmuyor ? en basit örnek CollaTerall (yada böyle bişiydi yazılışı makara: ) nincasu'ya sorabilirsin...

tek sorunları çok masraflı olmaları...birde party ile kasılamıyorlar hepsi bu...adam gibi bir playere chnese kasmak hiçte zor değil...

tutulmuyormuş...breh breh breh... summer7: summer7: summer7:

utanmadan idda ediyorum senin 110 chnese tecrüben hiç olmadı cicioe2

110 tecrüben olsaydı 3/1 hybrid spear olmayacağını bilmen lazımdı..saolsun pasif skille birlikte değil 1/3 1/5'in bile hybridliği kalmıyor...hp mpyi geçiyor...en az 1/7...
U
Ural_Tulga ⭐ 15y
#7
spear-fire-light

elbisede pro
D
Delfis ⭐ 15y
#8
tşk ler
M
#9
Snow shield 120saniye boyunca %60 mp'den mi emiyor? Yoksa 1tek phy vuruşun %60ını mı mp'den emiyor?
C
#10
ArkadasLar ya bende nuke kasiyorum üzerim PROJEKTOR 1 bucuk ay oldu baslayalı suan 81 lvl im ama benm nuker yapilandırması şöyle..
Fire 80 max skiller max
Linght 80 nax skiller max
colt 80 max skiller max
spear kullanmıyorum Sword ShieLd kullanıyorum Sizin yorumLarınızıda okudum ama acaba ben nukeri yanlısmi yapilandırıyorum diyecem ama cok rahat kasıyorum ve daha hic ölmedi char sizce iyimi kötümü ?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: