Icerige atla
Extraloob

İnanılır gibi değil Euro 2008in finalin Roberto Rosettiyönet

· 35 Replies · 2.6K views · Page 2 / 2
Replies
T
#21
İnş. Türkiye ve Rusya Finalde Karşılaşır.Türkiye de Rusyayı ezerek yenerde sizde bu söyledikleriniz yanınıza kalır.O zaman inş. gelirde bu konu burda kapanır.


Türkiye hangi futbolla Rusya'yı ezicek?
M
Mumya ⭐ 19y
#22
EEE Bende senden nefret ediyorum ....

Yani böyle konuşmayın lütfen. Ne bu bende dini imanı olmayanlardan nefret etmek nasıl bir şey bu. Yani ben senin yanında olsam dinsiz diye öldürürsün beni. Sivas olaylarında yakılarak ölen onlarca insan gibi. Değil mi?
S
#23
Mumya Keşke Ordaki Herkes Gibi Olabilsen. Tamam Türkiye Şampiyon oLamaz Diyorsun Fikrini Saygıyla Karşılarız Ama Türkiye Şampiyon oLur Diyenlerin Fikrini Neden Saygıyla Karşılamıyorsun? Buna zorunlusun 😉

Evet Türklerde Vatan Senin Tahmin Edemiyeğin Kadar Önemli Bi Kavram Okadar Önemliki Anadan Babadan Kardeşten Önce Gelir Birazcık Okuman Yazman Varsa Tarihin Tozlu Sayfalarına Bakman Yeterli Olucaktır.
Ki Bana Göre Sen Okumuş Cahillerdensin...
Tamam Sen Bu Vatanı Kutsal Olarak Görmüyor Uğrunda Canımı Vermem Diyorsun Ama Bu Vatanı Kutsal Görüp Uğrunda Can Verenlere Saygısızlık Yapamaszın...

"İNSAN KENDİNE ÖĞRETİLENLERİ HAYAT FELSEFESİ OLARAK BELİRLEMEMİLİDİR" Demişsin Tamam Bu Senin Görüşün olabilir Ama Babam Bana Vatanıma Sadık Kalmayı Öğrettiyse Ben Bunu Hayat Felsefesi Yaptıysam Kimene Her Söz Ve Sistem Gibi Senin Bu Sözündede Bir Takım Eksiklikler Var ...
A
Akuji ⭐ 19y
#24
evet dinsiz ve imanı olmayan insan benim için hırsız dan daha değersizdir
benim yanımda veya çevremde benim inancıma saygı göstermeyen bende onun kişiliğine saygı göstermem
anlınıza silah dayayan yok istediğiniz takımı tutarsınız
ama
tekrar sölüyorum orda o kadar ter döküp dünyada gururlanmanızı sağlayan türk denildiği zaman gururlanan bizlere laf ediyorsun
dünya classına uyacak futbolcumuz olmaya bilir bizimde bi ronaldinho-Kaka-Che-C.ronalda gibi futbolcularımız olmaya bilir
ama bizim inancımız var bu inancıda kırmaya hakkınız YOK!
Q
Quincey ⭐ 18y
#25
ya yanlış düşünüyorsunuz gerçektende taraf çekti hakem ya kazım'ın yaptığını söylediği faul.
gole gidiyordu ona faul yaptılar ve hakem o yapmış gibi göstedi maçta en fazla sinir olduğm pozisyondu.
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#26
Lütfen tartışmayı burada noktalayın , çünkü devam ederse zararı çeken yine siz olursunuz.
Kişisel problemleriniz varsa ''PM'' den halledin lütfen. Konu nereden nereye geldi ya saçma sapan tartışmalar yüzünden.
[ek #12654]
T
#27
evet dinsiz ve imanı olmayan insan benim için hırsız dan daha değersizdir
benim yanımda veya çevremde benim inancıma saygı göstermeyen bende onun kişiliğine saygı göstermem
anlınıza silah dayayan yok istediğiniz takımı tutarsınız
ama
tekrar sölüyorum orda o kadar ter döküp dünyada gururlanmanızı sağlayan türk denildiği zaman gururlanan bizlere laf ediyorsun
dünya classına uyacak futbolcumuz olmaya bilir bizimde bi ronaldinho-Kaka-Che-C.ronalda gibi futbolcularımız olmaya bilir
ama bizim inancımız var bu inancıda kırmaya hakkınız YOK!



1)O insanların arasına Che Guevara'yı neden sıkıştırdın?
2)Herkesin inandığı şeyler vardır.Senin inandığın şeye bizim inanmamızı beklemen mantıksız.
3)Kuru milliyetçiliğede gerek yok.Biz Türkiye kaybetsin demiyoruz.Verilen cevapları biraz mantıklı düşünürsen hepsini anlarsın
😉
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#28
Bence Sarı Kart Cezası Arda Yada Tuncayın Kaldırılmalı.Kaleci Tolga Zengin Orta Sahada Oynayacak.Cunku Adam Kalmadıki 😢
S
#29
evet dinsiz ve imanı olmayan insan benim için hırsız dan daha değersizdir
benim yanımda veya çevremde benim inancıma saygı göstermeyen bende onun kişiliğine saygı göstermem
anlınıza silah dayayan yok istediğiniz takımı tutarsınız
ama
tekrar sölüyorum orda o kadar ter döküp dünyada gururlanmanızı sağlayan türk denildiği zaman gururlanan bizlere laf ediyorsun
dünya classına uyacak futbolcumuz olmaya bilir bizimde bi ronaldinho-Kaka-Che-C.ronalda gibi futbolcularımız olmaya bilir
ama bizim inancımız var bu inancıda kırmaya hakkınız YOK!



1)O insanların arasına Che Guevara'yı neden sıkıştırdın?
2)Herkesin inandığı şeyler vardır.Senin inandığın şeye bizim inanmamızı beklemen mantıksız.
3)Kuru milliyetçiliğede gerek yok.Biz Türkiye kaybetsin demiyoruz.Biraz mantıklı düşünürsen verilen cevaplara hepsini anlarsın
;)



1- Ordaki Che Guvera Değil Yapmazda Öle Bişi Futboldan Bahsediyor Cech Yazmak İstemiş Ama Okunduğu Gibi Yazmış.
2) Mumya Zaten Bu dediğini Yapıp Başkasının İnandıklarına Saygı Göstermemiştir.
S
#30
Cezali duruma dusmesini saglayan Rosetti yani? Habercilik anlayisimiza bir tur dolayayim... Hadi Tuncay`da haklilar diyelim... Ama Emre Asik o hayvan gibi girisiyle karti haketmiyor da Rosetti sebep oluyor... Ilginc... Yerinde ve dogru bir karar,ben olsam Lubos Michel e verirdim ama hepsi birbirinden basarili hic farketmez,yine de Rusya sampiyon... :P

Emre Asik da haklı diyelim ...
Arda ?
Tuncay ?
ben hiç bi karşılaşma sonunda gelipde penaltı kaçıran futbolcuya büyük bir içtenlikle sarılan hakem görmedim, ne dünya kupası ne süper ligde 🕵️
T
#31
evet dinsiz ve imanı olmayan insan benim için hırsız dan daha değersizdir
benim yanımda veya çevremde benim inancıma saygı göstermeyen bende onun kişiliğine saygı göstermem
anlınıza silah dayayan yok istediğiniz takımı tutarsınız
ama
tekrar sölüyorum orda o kadar ter döküp dünyada gururlanmanızı sağlayan türk denildiği zaman gururlanan bizlere laf ediyorsun
dünya classına uyacak futbolcumuz olmaya bilir bizimde bi ronaldinho-Kaka-Che-C.ronalda gibi futbolcularımız olmaya bilir
ama bizim inancımız var bu inancıda kırmaya hakkınız YOK!



1)O insanların arasına Che Guevara'yı neden sıkıştırdın?
2)Herkesin inandığı şeyler vardır.Senin inandığın şeye bizim inanmamızı beklemen mantıksız.
3)Kuru milliyetçiliğede gerek yok.Biz Türkiye kaybetsin demiyoruz.Biraz mantıklı düşünürsen verilen cevaplara hepsini anlarsın
;)



1- Ordaki Che Guvera Değil Yapmazda Öle Bişi Futboldan Bahsediyor Cech Yazmak İstemiş Ama Okunduğu Gibi Yazmış.
2) Mumya Zaten Bu dediğini Yapıp Başkasının İnandıklarına Saygı Göstermemiştir.


Mumya'nın yazdıklarında bişey yok;)

Ayrıca Türkiye'nin şampiyon olmasını çok isterim fakat başında Tarikatçılar olduğu sürece desteklemem beklenemez;)
M
Mumya ⭐ 19y
#32
pardon pm atıyodum özür
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#33
Mutlu olcağımız yerde birbirimizin kalbini kırmaya ne kadar meraklıyız Türkiyem her türlü gelebilcek en güzel yere gelmiştir herkes gruptan bile çıkamaz diyordu herkese kapak oldu
T
#34
Gelebileceğimiz en güzel yerdeyiz.Buna itirazımız yok zaten...Neyse konuyu uzatmak istemiyorum 😉

Rosetti iyi hakemdir ama Lubos Michel olsa daha iyi olurdu
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#35
At gozlugu takanlar oldugundan topici kilitliyorum...

At gozluklulere ben ve benim gibi dusunenler adina soyluyorum,Turkiye yi destekliyorum ama futbol goruntusunden dolayi Rusya sampiyon olacak diyorum... Bu vatan hainligi degildir... Sizin bu aptalca yorumunuz Turkiye`nin katilmadigi bir turnuvada Turkiye nin sampiyon olacagini soylemeye benziyor... O kadar genis bir at gozlugu takmissiniz iste...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: