İnş. Türkiye ve Rusya Finalde Karşılaşır.Türkiye de Rusyayı ezerek yenerde sizde bu söyledikleriniz yanınıza kalır.O zaman inş. gelirde bu konu burda kapanır.
Türkiye hangi futbolla Rusya'yı ezicek?
İnş. Türkiye ve Rusya Finalde Karşılaşır.Türkiye de Rusyayı ezerek yenerde sizde bu söyledikleriniz yanınıza kalır.O zaman inş. gelirde bu konu burda kapanır.
evet dinsiz ve imanı olmayan insan benim için hırsız dan daha değersizdir
benim yanımda veya çevremde benim inancıma saygı göstermeyen bende onun kişiliğine saygı göstermem
anlınıza silah dayayan yok istediğiniz takımı tutarsınız
ama
tekrar sölüyorum orda o kadar ter döküp dünyada gururlanmanızı sağlayan türk denildiği zaman gururlanan bizlere laf ediyorsun
dünya classına uyacak futbolcumuz olmaya bilir bizimde bi ronaldinho-Kaka-Che-C.ronalda gibi futbolcularımız olmaya bilir
ama bizim inancımız var bu inancıda kırmaya hakkınız YOK!
evet dinsiz ve imanı olmayan insan benim için hırsız dan daha değersizdir
benim yanımda veya çevremde benim inancıma saygı göstermeyen bende onun kişiliğine saygı göstermem
anlınıza silah dayayan yok istediğiniz takımı tutarsınız
ama
tekrar sölüyorum orda o kadar ter döküp dünyada gururlanmanızı sağlayan türk denildiği zaman gururlanan bizlere laf ediyorsun
dünya classına uyacak futbolcumuz olmaya bilir bizimde bi ronaldinho-Kaka-Che-C.ronalda gibi futbolcularımız olmaya bilir
ama bizim inancımız var bu inancıda kırmaya hakkınız YOK!
1)O insanların arasına Che Guevara'yı neden sıkıştırdın?
2)Herkesin inandığı şeyler vardır.Senin inandığın şeye bizim inanmamızı beklemen mantıksız.
3)Kuru milliyetçiliğede gerek yok.Biz Türkiye kaybetsin demiyoruz.Biraz mantıklı düşünürsen verilen cevaplara hepsini anlarsın ;)
Cezali duruma dusmesini saglayan Rosetti yani? Habercilik anlayisimiza bir tur dolayayim... Hadi Tuncay`da haklilar diyelim... Ama Emre Asik o hayvan gibi girisiyle karti haketmiyor da Rosetti sebep oluyor... Ilginc... Yerinde ve dogru bir karar,ben olsam Lubos Michel e verirdim ama hepsi birbirinden basarili hic farketmez,yine de Rusya sampiyon... :P
evet dinsiz ve imanı olmayan insan benim için hırsız dan daha değersizdir
benim yanımda veya çevremde benim inancıma saygı göstermeyen bende onun kişiliğine saygı göstermem
anlınıza silah dayayan yok istediğiniz takımı tutarsınız
ama
tekrar sölüyorum orda o kadar ter döküp dünyada gururlanmanızı sağlayan türk denildiği zaman gururlanan bizlere laf ediyorsun
dünya classına uyacak futbolcumuz olmaya bilir bizimde bi ronaldinho-Kaka-Che-C.ronalda gibi futbolcularımız olmaya bilir
ama bizim inancımız var bu inancıda kırmaya hakkınız YOK!
1)O insanların arasına Che Guevara'yı neden sıkıştırdın?
2)Herkesin inandığı şeyler vardır.Senin inandığın şeye bizim inanmamızı beklemen mantıksız.
3)Kuru milliyetçiliğede gerek yok.Biz Türkiye kaybetsin demiyoruz.Biraz mantıklı düşünürsen verilen cevaplara hepsini anlarsın ;)
1- Ordaki Che Guvera Değil Yapmazda Öle Bişi Futboldan Bahsediyor Cech Yazmak İstemiş Ama Okunduğu Gibi Yazmış.
2) Mumya Zaten Bu dediğini Yapıp Başkasının İnandıklarına Saygı Göstermemiştir.
Log in to write a reply.
Log In