- Resim Silinmiş.
Bu alttakini yaparken örnek aldığım kişiyi tahmin edersiniz heralde onun gibi yapmak için 40 fırın ekmek daha yemem lazım ama durmak yok çalışmaya devam. 🤤
- Resim Silinmiş.


yok sen hatunlu resimlere geri dön abi :D
Sana bir öneri herşeyin sadesi güzeldir.Ne kadar oynarsan o kadar bozarsın bunu unutma ayrıca extraloob'un dediği gibi hatun imzanın güzelliğidir.Ancak illaki hatun olacak diye birşey yok.Ama çalışmaların biraz daha sade olsun.
Hatun kullanman şart değil bence fakat çok keskin yapmışsın, Pennywise'ın en son çalışmalarına bakmanı öneririm. İmza formatı güzel ama. Yazıları azcık büyüt ve efekt ver.
Hatun kullanman şart değil bence fakat çok keskin yapmışsın, Pennywise'ın en son çalışmalarına bakmanı öneririm. İmza formatı güzel ama. Yazıları azcık büyüt ve efekt ver.
Pennywise'in son çalışmalarına bakıyorum sürekli takip ediyorum ama onun yaptığı şeyleri bir türlü anlayamıyorum neyi nasıl yaptığını 🙄

Hatun kullanman şart değil bence fakat çok keskin yapmışsın, Pennywise'ın en son çalışmalarına bakmanı öneririm. İmza formatı güzel ama. Yazıları azcık büyüt ve efekt ver.
Pennywise'in son çalışmalarına bakıyorum sürekli takip ediyorum ama onun yaptığı şeyleri bir türlü anlayamıyorum neyi nasıl yaptığını 🙄
Ben de. 😁 Ama onlara esinlen.
Jigsaw'ın önerisine uydum ve birşeyler yaptım bunlar hakkında yorumları alabilirmiyim. 🙄 🙄
Log in to write a reply.
Log In