Icerige atla
Extraloob

İmza Çalışmalarım..

· 15 Replies · 1.8K views
P
Pause`Boy OP ⭐ 17y
#1
Siteye Ekliyim Dedim Yanlış Yere Açtıysam Kusura Bakmayın.. Alper üyeymiş Bi üye olup Koyiyim bende dedim 😄
İsmim Kağan .. Ancak Sitede Kağan diye bir isimle açamadım Yasaklanmış Herhalde.. Bende bu ismi buldum işte 😊
Bunlarda Benim Çalışmalarım.. Teşekürler..


-----------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------
İnternette Ps için Render Ararken Güzel Bir Optimus Prime Resmine rastladım Optimus Prime için Yaptım İsterse Kullanabilir
İstemesse Gönlü Bilir 😄

-----------------------------------------------------------
ve Kendi İmzam 😄

Hastasıyım bu kadının Şarkılarının.. bide çift cinsel olmasa 😄
15 Replies
O
#2
Doğru yere açmışsın 👍 Güzel ama geliştirilebilir 👍
p.s:Sitemize hoşgeldin 🍺
P
Pause`Boy OP ⭐ 17y
#3
Eyvallah Hoşbulduk =))
S
shneZee ⭐ 18y
#4
Hoşgelmişsin sitemize 😊
Çalışmaların da başarılar dilerim.
M
Milano ⭐ 18y
#5


Tuttum bunu 😜

Daha iyi fontlar kullansan fena olmaz ^^
Bir de boyutları biraz daha ufak tutalım. ^^
U
Unforgiven ⭐ 17y
#6
Milano bir sen uğruyorsun bölümümüze.

Pause 'Boy
çalışmaların güzel elbet geliştirirsin.
M
#7


Tuttum bunu 😜

Daha iyi fontlar kullansan fena olmaz ^^
Bir de boyutları biraz daha ufak tutalım. ^^


hacım onu bana yapmıştı. 🍺
P
Pause`Boy OP ⭐ 17y
#8
Zamanında biz yapıyorduk şimdi kendi yapıyor 😄
M
Metamorph ⭐ 19y
#9
Çalışmaların hoş fakat biraz daha çalışmalısın.Geleceğin PS useri olabilirsin. 😎
P
Pause`Boy OP ⭐ 17y
#10
Ps Userlıkta Gözüm yok Zamanında Yaptımda =)
M
#11
Zamanında biz yapıyorduk şimdi kendi yapıyor :D


wkakaka 😆
M
#12
Şimdi baktımda, boyutları birdahakine 450x150 yap . 😆
B
BaSoryong ⭐ 18y
#13
gayet güzel 😊
M
#14
gayet güzel :)


Hop senin imzanı ben yapcam bi kere. 😈
P
Pause`Boy OP ⭐ 17y
#15
Bende yapabilirim alper 😄 ancak ne yapılcağına dair konu lazım .. 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: